Migrän
09 oktober 2008


Är hemma från jobbet idag, och det fick jag även vara igår. Detta pga att migränen slog till igen!! :( Men inte konstigt att man får migrän, när vi har det så stressigt som vi har det på jobbet. Har nästan varit förvånad över att huvudet har klarat av det så bra - är 3 månader sedan sist som jag behövde vara hemma för migrän.

Men även om jag klarat mig ett tag från det, så är det lika jobbigt att få det. Hatar när migränen dunkar i hela huvudet, och man mår så illa! Blä!

Idag är jag ändå bättre...har fortfaranade huvudvärk, men ingen pulserande värk, och så mår magen inte så bra. Den brukar ta stryk när jag har behövt ta starka tabletter.

Hoppas kunna komma iväg till jobbet imorgon iallafall. En dag borde jag klara!

Skrivet av Camilla klockan 12:10 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 09 oktober, 2008 12:32, Blogger Malin

    usch vad trist med migrän:(
    Jag själv lider av sömnbrist idag Hugo vaknade kl 4 i morse...
    Snacka om att jag är pigg(not)
    Visst är jag flitig med min blogg ska försöka skriva var dag nu eller varannnan ambitionen finns där iallafall får ju ha nåt att göra nu när man går hemma och inte får lov att stå på Rune..
    Kramis  
  • Skrivet 09 oktober, 2008 17:37, Blogger Gitte

    usch din stackare... ska du verkligen gå o jobba imorgon? Vila nu ordentligt istället... kram gitte

    och du house börjar nästa vecka.  
  • Skrivet 09 oktober, 2008 19:34, Blogger Gitte

    hm gör jag dig nyfiken??? Det gör du också ang telefon samtal.... men jag tror jag vet vad det gäller....