Julshopping
29 november 2008

Sov länge idag- till strax efter kl 9! La oss vid 24-tiden igår kväll, så det blev ungefär 9 timmars sömn! Underbart!! :)
Vid 12-tiden körde vi barnen till mina föräldrar och sedan var det dags för lite julshopping.
Var iväg hela eftermiddagen, men inte hann vi med så många affärer inte. Var vansinnigt mycket folk! Avskyr att gå i affärer när man måste trängas med så mycket folk, men vad gör man när man jobbar i veckorna?? Fick handlat några stycken julklappar iallafall . Köpte även Mamma Mia DVD:n, så den har vi tittat på nu i kväll! SÅ bra den är! Dottern och jag har ju sett den på bio innan, men mannen och sonen har inte sett den innan.
Fick fram alla adventsljusstakar och julstjärnor igår, men har inte hunnit mycket mer. Julgardiner och annat får jag ta fram imorgon. Hade tänkt göra det idag, men timmarna räcker inte riktigt till!
Är vädret ok imorgon, så ska nog dottern och jag gå på lite julskyltning medan mannen och sonen är på fotbollsträning.

Skrivet av Camilla klockan 23:04 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 30 november, 2008 11:04, Blogger Johanna

    Oooo mamma, vad har du köpt till mig i julklapp berätta :P

    //Jojjan  
  • Skrivet 30 november, 2008 19:52, Blogger Vicki

    Så ni har varit och handlat julklappar till barnen?

    Vi såg Babylon(jag tror den heter så).

    Brukar ni se film? Har du filmtips berätta gärna!!

    Jag är ingen tv-människa men gillar att se på film. Så det gör vi på helgerna när vi hinner.

    Ha en bra 1:a advent, Vicki