Vilken rengöring
26 november 2008
Häromdagen ringde de från ett företag, och vill erbjuda oss en gratis demonstration av deras Aqua-pro, en supermaskin som skulle rengöra våra sängar från hudavlagringar och kvalster.
De hade fått vårt telefonnr från en av våra goda vänner, som fått detta gjort i förra veckan och var sååå nöjd! Nu ville de erbjuda oss detta!

Och eftersom det var länge sedan vi rengjorde våra sängar grundligt, så tänkte vi varför inte??
Så ikväll har då en ung kille kommit hit och demonstrerat sin maskin.



Han var här i över 2 timmar, och vi fick rengjort våra sängar, mattor, soffor, vardagsrumsgardinen, tavlor, tak m.m. Vilken fantastisk maskin, vilken enorm sugförmåga. Den samlade verkligen upp mycket smuts- såg riktigt äckligt ut när han visade allt smuts och alla döda hudavlagringar. Finfint, att ha fått gjort en sådan rengöring nu inför julen! :)

Denna apparat kunde även blåsa upp ballonger/luftmadrasser, putsa fönster, moppa golv, rengöra luften i ett rum m.m. Ersätter kemtvätt av mattor, gardiner osv.

Hade jättegärna velat ha en sådan maskin, men då får man hosta upp rejält med pengar: 35 000 kr. Inga pengar som jag känner att jag har över. Så hos oss blev det inget sålt- även om han argumenterade bra och hade en perfekt maskin att sälja. Vi fick lämna namn och telefonnr till vänner som de kommer att ringa om demonstration. Helt frivilligt om de vill. Så ni vänner här i Malmö, räkna med att bli uppringda snarast! Vill ni ha en ordentlig rengöring så passa på, men tycker ni det är jobbig med försäljare, så tacka nej.

Skrivet av Camilla klockan 22:08 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 27 november, 2008 11:30, Blogger Malin

    Dom ringde mig igår.. tackade nej pga flytten.
    Men tack ändå:))

    Kramis  
  • Skrivet 27 november, 2008 13:45, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! En sån har vi haft hemma Han avr fråm Malmö... KIRBY sålde han. Kram Maria  
  • Skrivet 27 november, 2008 18:29, Blogger Gitte

    Nej men NU fattar jag??? Idag ringde ngn o sa att ngn monica o roger har anmält mig till intresse av detta?? Jag fatta ingenting... had edå inte läst detta inlägg hos dig. Men jag tacka nej.... orkar inte med folk här..  
  • Skrivet 28 november, 2008 06:58, Blogger Lena

    Det ringde någon igår och påpekade att vi var ju släkt och uppsatt på listan när jag gång på gång påpekade att jag inte kände till någon Roger och Monika på Klostergården.  
  • Skrivet 28 november, 2008 23:12, Blogger Vicki

    Inne och kikar i din blogg.

    Hur har ni det? Friska och krya nu?

    Vicki  
  • Skrivet 29 november, 2008 08:55, Anonymous Anonym

    Vad fin din nya design är!! Har du skapat den själv? Ha en trevlig lördag!