Lussebullar
09 december 2008
Slutade 15.30 idag, och så fort jag kom hem så satte jag igång att blanda ihop deg till lussebullar!
Har lovat barnen att baka i flera dagar, och idag fick jag då lite tid över.
Bäst att passa på innan man blir sjuk. Mannen är fortfarande sjuk och bedrövlig, och själv så känner jag mig inte heller ok: jätteont i halsen, huvudet och kroppen. Men än är jag uppe på benen och jobbar, och jag håller tummarna att jag klarar av hela veckan. I princip all personal på jobb kände sig halvsjuka på jobbet idag..2 var hemma- är väl troligt att ännu fler är hemma imorgon..
Och just denna veckan är det så mycket på jobb med allt julpyssel, luciafirande, utvecklingsamtal osv, så helst ska ingen vara sjuk...

Har precis suttit i soffan och njutit av lussebullar och Desperate Housewives, och strax är det sängdags. Lång dag på jobb imorgon- ända till kl 17!!
Skrivet av Camilla klockan 22:19 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 10 december, 2008 07:14, Blogger Malin

    Åhh vad gott med lussebullar!!!  
  • Skrivet 10 december, 2008 10:49, Blogger Gitte

    Du är duktig du.... jag ska försöka samla kraft till att baka på sönd..  
  • Skrivet 10 december, 2008 20:10, Blogger Vicki

    Har du klarat dig från att bli sjuk? Är det influensan som är på gång?

    Ska du vara ledig något under julen?

    Vicki  
  • Skrivet 11 december, 2008 12:08, Blogger ikas

    Har oxå hunnit med att baka lussekatter och i går blev det pepparkakor. Här har oxå mannen i huset varit sjuk och på jobbet går det magsjuka så det är bara att hålla tummarna. Vi ska till Ullared i morgon och då vill man inte må dåligt.  
  • Skrivet 12 december, 2008 18:58, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    MUMS vad gott! Lussebullar ska jag med baka, men det blir nog i morgon em.

    Kram från Eva  
  • Skrivet 12 december, 2008 19:38, Anonymous Anonym

    Hej! :-)
    Jag håller i en tävling på min blogg just nu med en riktigt fin julklapp som pris! Kika in för mer info om hur du tävlar!

    Hälsningar,
    Jennie
    www.kalasgott.blogg.se