Ett kort inlägg
22 januari 2009
Bara ett kort inlägg ...

Lyckades släpa mig iväg till jobbet idag, även om det var VÄLDIGT lockande att ligga kvar i min säng i morse. Har "överlevt" den lååånga dagen: 8.30-19.00!! (Planeringsmöte de 2 sista timmarna) och ska nog överleva morgondagen också: 7-14.30. Hoppas helgen räcker att kurera sig på bara. Ingen feber än iallafall. Ska bädda ner mig nu, och läsa en liten stund innan det är dags att sova. Läser en kul bok: Dumpa Matthew med Jane Fallon. Den är lättläst, rolig och väldigt underhållande. Rekommenderas!
Skrivet av Camilla klockan 20:16 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 23 januari, 2009 10:59, Blogger Gitte

    Alltid kul med boktips... jag kan inte komma på ngn tjejträff ikväll o om jag förstod rätt så är även värdinnan sjuk..  
  • Skrivet 24 januari, 2009 16:41, Blogger Mamma till flera...

    Ååå krya på dig! Hoppas helgen gör dig frisk. Det är jobbigt att jobba när man inte känner sig helt kry.
    Nu har vi äntligen bokat sommarvistelse på Österlen i sommar!  
  • Skrivet 24 januari, 2009 16:56, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Önskar dig en trevlig helg! Kram Maria  
  • Skrivet 25 januari, 2009 17:08, Blogger Vicki

    Var går du på massage någonstans? Gick du aldrig till en napapart?

    Vicki  
  • Skrivet 25 januari, 2009 20:14, Blogger Mamma till flera...

    Vi ska bo strax utanför Simrishamn v 28. Har ni långt dit?  
  • Skrivet 26 januari, 2009 07:52, Anonymous Anonym

    Den boken fick jag i julklappsswappen av Maria! :) Håller med dig, rolig och lättläst!

    Hoppas förkylningen har gett med sig nu, och att du mår bättre. Förra veckan var det magsjuka på varenda avdelning jag var på, så jag proppade i mig vitpepparkorn varenda dag för att försöka undvika det. Tror att jag lyckades faktiskt... *s*