Sjukstugan
12 januari 2009
Sjukstugan, kan man kalla vårt hem nu. Endast sonen har kommit iväg till skolan idag.
Mannen är förkyld, hostig och har feber, dottern är inte riktigt frisk än och min rygg är heller inte bra. Börjar också känna av lite förkylning nu, så jag ska proppa mig med c-vitaminer osv idag. KAN inte bli förkyld OCKSÅ, måste tillbaka på jobbet på onsdag. Hur det nu ska gå med ryggen på jobbet- men jag måste iallafall försöka...

Så helgen har varit mycket lugn. Sonen och mannen var iväg på fotbollscupen i lördags eftermiddag trots att han var sjuk, men sedan har han mest sovit.

Dottern och jag har mest tittat på TV: Gossip girl, Ghost whisperer, Körslaget, World Trade Center m.m. Finns inte mycket mer att göra. Håller på att läsa Lisa Marklunds senaste bok också förresten, och den är riktigt bra.

Har börjat plocka undan alla julsaker också..allt är nerplockat från julgranen och nu väntar den bara på att bli nerklippt av maken. Annars är det nog bara julgardinerna som ska ner också.. Skönt att få undan det!! Sedan hade huset mått bra av en dammsugning också..är över 2 veckor sedan sist, så ni kan ju gissa hur här ser ut! Fruktansvärt skitigt och mängder av dammtussar!!! Mannen skulle gjort det i fredags, men så blev han ju dålig. Och själv klarar jag det inte med ryggen. :( Blä, HATAR när det ser ut såhär!!
Skrivet av Camilla klockan 10:33 | Permalink |


0 Kommentarer: