Vilket slut på året
02 januari 2009
Ett kort inlägg bara...slutet på året blev inte riktigt som jag tänkt.
Har legat i migrän sedan i tisdags kväll. :( Legat till sängs större delen av tiden.
Nyårsafton tillbringades själv i sängen i ett mörkt rum..för ont för att sova..kan ju säga att jag inte uppskattade smällandet av raketer detta året..är ju så ljudkänslig när jag har migrän.

Mår lite bättre idag, men har fortfarande någon konstig huvudvärk. Känns som om det aldrig vill släppa! :(

Tittar in till era bloggar när jag mår lite bättre, och återkommer med ett längre inlägg.
Tack alla för era nyårshälsningar!
Skrivet av Camilla klockan 14:01 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 02 januari, 2009 15:47, Blogger Gitte

    Men kära lilla vän så trist för dig.... hoppas du snart blir bättre. kram gitte  
  • Skrivet 02 januari, 2009 15:57, Anonymous Anonym

    Stackars dig! :( Inte någon rolig nyårsafton...

    Hoppas du är piggare nu!

    Kram  
  • Skrivet 04 januari, 2009 12:19, Blogger Vicki

    Inte roligt med migrän!! Är du bättre nu? Många dagar sedan du fick det.

    Vicki  
  • Skrivet 04 januari, 2009 16:31, Blogger Mindi

    Meeen din stackare!!!!!!!!
    Hoppas att du mår bättre nu!

    Kramis
    M I N D I
    =^..^=  
  • Skrivet 05 januari, 2009 12:42, Blogger Mamma till flera...

    Vart tog min kommentar vägen???
    Nåväl, jag tycker så synd om dig som ska behöva dras med dessa anfall. Hoppas det dröjer lääääänge till nästa gång.
    Kan du be din J maila min J. Vi omformaterade datorn och då försvann adresserna.