Så åkte man dit igen!! :((
28 januari 2009
Har fått vara hemma från jobb 2 dagar- för vilken gång i ordningen det senaste året vet jag inte. Fick så fruktansvärt ont i magen i måndags kväll, och en stund senare var det dags för min 4:e magsjuka sedan jag började på min nya förskola i mars förra året!! Antar att jag var extra infektionskänslig eftersom jag ännu inte tillfrisknat från förkylningen ..men nu är jag så j-a trött på att vara sjuk!! När ska det vända? Längtar såååååå till våren!!

Magsjukan är borta nu (men inte förkylningen), så imorgon jobbar jag igen. Har och är kaos på jobb..4-5 i personalen sjuka och en hel del sjuka barn. Det hostas, snoras och bajsas löst bland barnen. :(

Har bara vilat dessa två dagar. Sett på Sex and the city plus 2 bra filmer: Nätterna vid havet och Things we lost in the fire. Gillade båda filmerna!
Ikväll ska vi se"Semestersvenskar". Någon mer som ser det? Snacka om att man blir sugen på Thailand när man ser programmet!
Skrivet av Camilla klockan 17:18 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 28 januari, 2009 19:27, Blogger Gitte

    KRYA PÅDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tror att du behöver jobba i fosie o hålla dig frisk ha ha.... saknar dig ju.
    Semestersvenskar ja, halva familjen sitter bänkad o drömmer oss bort. Men jag har svårt för han bamse reseledaren.......
    Hotellet sist , med egen altan med solstolar direkt vid poolkanten - vad hette det???? DIT måste jag helt enkelt åka... o om 2 mån är jag i 26 gradig värme.....mys  
  • Skrivet 28 januari, 2009 22:19, Blogger Gitte

    Nej.............gjorde precis ett superlångt inlägg här till dig o sen försvann det.....
    HM, hotellet jag efterlyste var inte ert hotell i side utan det i tv programmet från thailand.
    GI mat sökte jag mkt genom google o olika bloggar... helt enormt hur mkt info det finns. Sidan som jag läser finns på min hälsoblogg. Om du vill kan jag skriva ner lite mer ingående om GI på den bloggen  
  • Skrivet 29 januari, 2009 15:34, Anonymous Anonym

    Vi kan väll åka till Thailand ??
    snälla snälla snälla snälla


    Kramizzar  
  • Skrivet 30 januari, 2009 13:12, Blogger Lena

    inte kul med så mycket sjukdom helst inte maginfl med kräkning, det kan man vara utan !!!
    Krya på dig !!!  
  • Skrivet 31 januari, 2009 18:23, Blogger Jessica

    Jösses, ska du aldrig bli frisk.
    Krya på dig nu.

    kra jessica-mammamail