Snart är helgen slut..
25 januari 2009
...och så är det ny arbetsvecka igen. Öppnar imorgon kl 7, och det innebär att jag slutar redan kl 14.30. Skön början på veckan!
Denna helgen har det inte hänt mycket alls! Har bara slappat och kurerat mig! Fortfarande halsont, huvudvärk och värk i kropp- men tack och lov ingen feber.
Kände mig helt slut när jag kom hem från jobbet i fredags eftermiddags..vi köpte färdig pizza och hamnade framför TV:n. Såg Lets Dance, men jag orkade inte ens hålla mig vaken tills alla paren hade dansat. Så det blev tidigt i säng för min del.

Igår kände jag mig lite piggare på eftermiddagen och orkade tom köra och veckohandla på ICA Maxi. Idag har jag känt mig sämre igen och mest slöat framför TV:n. Har lånat Sex and the city-boxen av syrran, och det är mååånga avsnitt att se. Har egentligen bara tittat på lite ströavsnitt innan plus filmen..kul att kunna se det från början nu.
Skrivet av Camilla klockan 20:16 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 25 januari, 2009 20:42, Blogger Gitte

    DU borde också vila o vara hemma tills du är helt bra......
    Jag trodde inte i fredags att jag skulle kunna bli bra snabbt, men nu börjar det nog likna gamla mig igen.  
  • Skrivet 27 januari, 2009 15:13, Blogger Malin

    Jaa tiden går så snabbt Hugo växer för fullt:))
    Vi flyttar den 15 feb:))  
  • Skrivet 28 januari, 2009 08:58, Blogger Mamma till flera...

    Hoppas nu du orkar med det här så det inte blir bakslag. Här är sonen sjuk i influensa. Återstår att se om vi andra oxå får det :o((
    Sex and the cityboxen fick ena dottern i julklapp och jag vill gärna se den, men det är ju såååå många skivor. Perfekt att ta sig an om man skulle bli sjuk.

    Kram till dig!