Härliga helg!
07 februari 2009
Så härligt med helg igen! :)
Vaknade redan halv 7 i morse då mannen steg upp. Han är iväg på fotobollstränarutbildning i Eslöv hela dagen och kommer hem lagom till Melodifestivalen.

Kunde inte somna om, utan gick upp vid 7-tiden. Skulle ändå iväg med sonen till skridskoträningen kl 9. Var ordentligt påbyltad med fleece, vinterjacka, termobyxor, mössa, halsduk och vantar- och ändå frös jag. Tycker det är hemskt i ishallar- såååå kallt! Var rejält frusen när vi kom hem, så jag satte mig med en kopp chai te, och såg ett par avsnitt Sex and the city. Skönt att slappa en stund!

Annars bjuder dagen på tvättning, dammsugning, handling osv. Ska gå en lång promenad när jag ska lämna sonen på kalas ikväll. Tjäna ihop lite extra points, så att jag kan äta lite gott till Melodifestivalen. Har redan tjuvlyssnat på bidragen, men jag får nog se det på TV först innan jag har någon favorit! Kommer att sitta bänkad framför TV:n många lördagskvällar framöver-älskar Melodifestivalen! Och detta året ska ju hela familjen gå och se sista delfinalen på Malmö Arena. Ser vi fram emot! :)
Ha en trevlig lördag alla läsare!
Skrivet av Camilla klockan 12:40 | Permalink |


4 Kommentarer: