Man tror inte sina öron!
03 februari 2009
Köpte för 2,5 år sedan en Renault Scenic-04! Nu i veckan dök det upp ett litet meddelande på kontrollpanelen" Change oil soon". Så idag på min rast så ringde jag Bilia. Trodde först jag hörde fel när jag hörde vad det skulle kosta att byta olja på bilen, men efter att ha frågat en gång till så visade det sig att jag hört helt rätt!
Inte kan det väl vara rimligt att det ska kosta 1491 kr!! Herregud alltså!!
Det är verkligen dyrt att ha bil!!
Skrivet av Camilla klockan 18:32 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 03 februari, 2009 21:05, Blogger Mamma till flera...

    Usch, det är dyrt att ha bil!! :o((
    Fast olja måste ni väl kunna byta själva? Eller kanske känner ni någon som kan?  
  • Skrivet 03 februari, 2009 21:37, Blogger Gitte

    Vi har ju själva en renault scenic men en 00.... o vi gör aaaaldrig ngt på bilia för de är tokdyra.
    Utan försök få kontakt med en annan bilmek helt enkelt.

    Visst kan vi vinka till varandra på melodifestivalen???MEN det borde väl rimligtvis vara dags för en dejt snart....??  
  • Skrivet 04 februari, 2009 10:16, Blogger mintid

    Ja det är dyrt med bilar...
    Fast nu är det köparens tid. De "rear" ut dom till bra pris har vi upptäckt... :)
    En sådan bil hade jag som lånebil en gång när jag hade blivit påkörd och golfen var på lagning.
    Tyckte om den!

    Hoppas att allt är bra.  
  • Skrivet 04 februari, 2009 12:06, Blogger Mindi

    Ihhh.... :(

    Vad tyckte ni om bion???

    Kram kram
    M I N D I  
  • Skrivet 04 februari, 2009 14:47, Blogger Fotograferande Maria

    hej! bilar SLUKAR pengar. Jag försöker med viktklubb jag... Skulle GÄRNA vilja ha reccept på smörgåstårtan. Ser ut som den är gjord med hönökaka??? Kram Maria  
  • Skrivet 06 februari, 2009 14:00, Blogger Lena

    Bilia är inte de mest billiga med sina reperationer. JAg funderar på en solträff på Limhamn den 15 feb klockn 14.00, hur har du det då ?