Så underbart
21 februari 2009
...det var att ha semester i går! :)
Sov ut och tog det lugnt på förmiddagen. När mannen kom hem åkte vi in till stan och åt god lunch på Graffiti cafe´.För min del blev det en bakad potatis med keso och kyckling. Mums!!

Sedan var det biodags. Såg Hundpensionatet, som hade premiär i går. Tyckte först att den var lite seg i början, men sedan blev den riktigt rolig!


Hann med en sväng in på Lindex innan vi åkte hem. Blev nya jeans för mig och en ny munkjacka till dottern.

I morse passade jag på att veckohandla medan sonen och mannen var på skridskoåkning. Är perfekt att handla innan kl 9 en lördag, väldigt lite folk och ingen trängsel alls. Tror det var 5 bilar på Willys parkering bara.

Eftermiddagen har ägnats åt att rensa dotterns stora garderob. En stor garderob, som ett litet rum. Har rensat undan massor av kläder, leksaker och skräp. Imorgon fortsätter vi med resten av hennes rum. Behöver egentligen rensa i hela huset, och jag har faktiskt bestämt mig för att börja så smått med det. Ägna några timmar några gånger i veckan till det. Det lär ta tid, men någon gång ska det bli färdigt. Är nog mest mannens skräp som behöver rensas- han är en riktig "skräpsamlare". Säger jämt att det är bra att ha. Själv är jag tvärtom! Älskar att kasta!! :)

Har precis ätit en underbart god middag: baconinlindad kycklingfile´(ja, denna helgen också), egen klyftpotatis och en fantastiskt god banancurrysås. Mums!

OCh nu blir det att sätta sig i soffan för att titta på Melodifestivalen!

Skrivet av Camilla klockan 19:43 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 24 februari, 2009 16:51, Anonymous Anonym

    Hej Camilla!
    Tänkte kanske också se den biofilmen,den verkar bra ;) Vill också bara tacka för din röst på den där "Header-tävlingen" :) TACK SÅ JÄTTE MYCKET!
    Kram!
    /Elin