Onsdag
11 februari 2009
Så var snart ännu en dag slut. Klockan är bara 21.15, men eftersom jag känner mig så trött så är det nog snart dags att krypa ner i sängen!

Snöade massor när jag skulle till jobbet i morse. Massor av snö på gatorna och rejält halt på en del ställen. Så jag fick gå och cykla om vartannat.
Eftersom jag öppnat idag, så gick jag hem tidigt. Ännu tidigare än vanligt eftersom jag skulle till tandhygienisten. Hade början till hål mellan 2 tänder, men det klarar sig ett tag till. Måste vara extra noga med tandtråden plus köpa något munskölj som heter Flux. Har Listerine hemma, men det var tydligen inte lika bra.. Fick tagit bort lite tandsten plus lackat tänderna, och detta kostade närmre 600 spänn! Jösses- de kan ta bra betalt!!

Nu på kvällen har vi varit på sonens skola och lyssnat på när de uppträdde. De sjöng, spelade instrument, dansade och läste verser. Jätteduktiga var de!

Dottern har nyligen startat en ny blogg. Hon är rätt så flitig med sina inlägg (flitigare än sin mamma), så gå GÄRNA in och titta!

http://jobelle.devote.se
Skrivet av Camilla klockan 21:14 | Permalink |


1 Kommentarer: