Vårkänslor
24 februari 2009
Vilket underbart väder det har varit idag!!! Snön smälte bort i helgen. Det är plusgrader ute och solen har tittat fram under större delen av dagen. Så härligt! Var ute på promenad med barnen i förmiddags, och jag fick minsann ta av mig både mössa och vantar. Längtar tills man slipper alla overaller, mössor, halsdukar, vantar osv...det blir så mycket lättare att ta sig ut med barnen då.

Har precis kommit hem från föräldramöte i dotterns klass. Igår hade vi personalmöte på jobbet- i 3 timmar, så jag slutade inte förrän kl 20. Snacka om att vara trött i huvudet när jag kom hem. Var inte jättesugen på ytterligare ett möte idag, ska jag erkänna, men det var ett bra möte och precis lagom långt. Drygt en timme bara. Perfekt! Om en stund ska jag slå mig ner i soffan och se på "Bygglov". Sedan lär jag inte orka mer idag..
Skrivet av Camilla klockan 19:25 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 24 februari, 2009 20:04, Blogger Gitte

    Visst känns livet helt plötsligt lättare av en klarblå himmel o sol??? Och du, jo, det är prinsessan som i stort sett kan ta anställning snart som pedagog!!!! Hon säger till alla barnen - sitt ner, sluta nu osv...... ha ha är det mina ord tro??  
  • Skrivet 24 februari, 2009 20:51, Blogger Vicki

    Känns skönt när man känner att det är vår i luften!!

    Skönt med en semesterdag bara så där!!

    Vicki  
  • Skrivet 25 februari, 2009 17:18, Anonymous Anonym

    För att se min bildlänk, så kopiera min nya kod (du finner den på min blogg!)  
  • Skrivet 25 februari, 2009 21:51, Anonymous Anonym

    Hej, har varit inne och kikat, fin blogg :) Ha det så bra!  
  • Skrivet 27 februari, 2009 14:41, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Semesterdag lät skönt Det skulle jag behöva. Ha nu en TREVLIG helg!! Kram Maria