Fortfarande sjuka
12 mars 2009
Här hemma är vi sjuka fortfarande! Stannar hemma från jobbet imorgon också..sonen får avgöra imorgon bitti. Tycker att han är rätt så pigg! Själv har jag fortfarande jätteont i halsen och huvudet, är lite snorig och har inte mycket ork alls. :(

Men jag ska inte klaga. Syrran med familj har varit sjuka från och till i en månad nu..idag har syrrans sambo fått penicillin för lunginflammation och syrran har också fått penicillin för början till lunginflammation. Mina föräldrar är och har också varit dåliga ett tag nu.

Skulle egentligen på födelsedagsmiddag hos mina föräldrar på lördag, men nu får vi skjuta upp det till en annan helg. Så att alla hinner till tillfriskna!

Så det blir väl en lugn helg här hemma framför TV:n och Lets Dance och final i Melodifestivalen.

Här hemma händer ju ingenting när man är sjuk. Sitter mycket framför TV:n.
Idag såg jag och barnen Patrik 1,5. Har sett den på bio innan, och den är verkligen ROLIG!!
Igår blev det Sex and the cityfilmen...


..och imorgon blir det nog High School Musical 3


Vad ska ni hitta på i helgen????





Skrivet av Camilla klockan 18:10 | Permalink |


9 Kommentarer:


  • Skrivet 12 mars, 2009 19:45, Blogger Gitte

    Krya på dig vännen....
    JAG ska denna helg umgås med släkt,vänner se finalen i melodifestivalen....
    Plocka bland sommarkläder för att kolla vad vi har, ullareds tur nästa helg o ja du vet om 2 helger ska sommarkläderna på..  
  • Skrivet 13 mars, 2009 07:12, Blogger Lena

    denna kvinna ska släktforska på lördagen ,se melodifestivals finalen och sy på j klänning.
    Söndagen har inget bokats än.  
  • Skrivet 13 mars, 2009 18:23, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Nej NU får ni bli friska! Ikväll ska jag scrappa. Jag och Josef ska till en kompis och "leka" i morn. På söndag är det husvisning och mannens föräldrar på besök. Ha en trevlig helg! Kram Maria  
  • Skrivet 13 mars, 2009 20:31, Blogger Malin

    Hej vännen

    Menar du lördagen den 21 mars?
    Tyvärr kan vi inte då:((
    Men ni får gärna komma en annan eftermiddag;)

    Trevlig helg  
  • Skrivet 13 mars, 2009 21:17, Blogger Mamma till flera...

    Vi kalasar hela helgen.
    Firar vår 18 åring i morgon och på söndag ska vi på 50 års kalas  
  • Skrivet 13 mars, 2009 22:08, Anonymous Anonym

    Filmen var riktigt rolig :)
    Många kramar Jobelle  
  • Skrivet 15 mars, 2009 12:09, Anonymous Anonym

    Vad tråkigt att höra att ni är sjuka! helgen här har avverkats ungefär som er; med Let's Dance och melodifestival. Najsigt! Tyckte det var en ok låt som vann. Hellre den än Snälla. Men ännu hellre sarah D F.
    Krya på er!
    kramiz  
  • Skrivet 16 mars, 2009 10:52, Blogger Malin E

    Hoppas ni blivit friskare nu.Jobbigt när sjukan bara går runt runt sådär.
    Jag jobbad eju hela helgen så här hände typ inget...fniss..
    malin  
  • Skrivet 16 mars, 2009 18:46, Blogger Gitte

    NU är ni väl friska hoppas jag???
    kramis från mej