Melodifestivalen
28 februari 2009
Ikväll ska vi iväg hela familjen till Malmö Arena och se den sista delfinalen av Melodifestivalen! :) Även min syster och våra goda vänner Nettan & Jörgen med familj ska dit! Ska verkligen bli jättejätteroligt! Har tjuvlyssnat på låtarna, men har inte bestämt än vilken låt som är bäst. Är ibland svårt att höra efter bara en kort liten snutt! Får rapportera om festivalen imorgon. Håll utkik efter oss på TV:n- vi ska sitta på rad 26! :)

Dagen idag har annars varit allt annat än lugn- framför allt för sonen och mannen. De har dels varit iväg på sonens skridskoåkning, och nu precis har de kommit hem från 2 fotbollsmatcher som sonen spelat. Jag och dottern har varit och veckohandlat och så var vi en liten tur in på Lindex. Hade ju 30% rabatt på ett helt inköp. Blev köpt lite trosor, bh, strumpor och en tröja till dottern. Var iväg till Mobilia i går kväll, och då köpte jag mig nya kortare stövlar ochtill sonen blev det en ny tröja, skor och strumpor.
Tänkte ta det lugnt en stund framför ett avsnitt Sex and the city, sedan är det nog dags att göra vid sig! Ha en trevlig kväll alla läsare!
Skrivet av Camilla klockan 14:47 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 28 februari, 2009 19:05, Blogger Malin E

    Va kul!! Jag tycker dock att låtarna blivit sämre och sämre hela tiden så usch.Men det är alltid roligt att gå och se det live.Vi var ju i Göteborg för 2 år sedan och såg det och det var skitkul.Bersätta sedan!
    Kram MAlin  
  • Skrivet 01 mars, 2009 13:06, Blogger Mamma till flera...

    Hoppas ni hade kul Camilla!! Vi kikade efter er.:o))