Söndag
08 mars 2009
Söndag, och snart dags för en ny arbetsvecka! Vi får väl se om jag kommer iväg i morgon...börjar känna mig lite dålig: ont i halsen och huvudet. Sonen känner sig inte heller bra. Ont i halsen och låter väldigt "kraxig" på rösten. Han har precis kommit hem från fotbollsträningen..men hade tydligen fått vila mycket pga att han inte kände sig riktigt bra!

Sonen fick tanden fixad i går förresten!! Fick en akut tandläkartid. De röntgade tanden (för att se om det var någon skada uppe i roten- vilket det inte var), och så byggde de upp tanden. Så nu är tanden så fin igen! Vet man inte om att han slagit ut en bit av den, så är det svårt att se..jo, tittar du nära och noga så..men det är jättefint gjort! Sonen blev överlycklig! :)

Dagen igår gick annars åt till att städa huset och fixa mat. Vi hade goda vänner här på besök hela kvällen. Åt gott, pratade och tittade på Andra Chansen.
Men vilken besvikelse!! Kan inte fatta att Ugglas kunde vinna över StarPilots? De var ju BÄST!! Gud, så ARG jag blev!! :(

Ska iväg med dottern en sväng till Mobilia nu. Behöver in på Apoteket och köpa ny rengöringskräm och alvedon. Och så hoppas jag frisören har öppet där, så jag kan köpa min "Flat Marvel " där. Utan den klarar sig inte mitt hår!
Skrivet av Camilla klockan 15:44 | Permalink |


3 Kommentarer: