MItt i veckan
04 mars 2009
Onsdag kväll, och bara 2 arbetsdagar kvar innan helgen! Härligt! :)

Måndagen började med en LÅNG arbetsdag. Jag öppnade kl 7, och skulle slutat vid 14.30. Men jag och 3 arbetskompisar var iväg på en föreläsning i Lund och kom inte hem förrän kl 18! Då var vi såååååå trötta!

Igår skulle jag stängt, men fick vara hemma och vabba! Sonen hade jätteont i magen, och var vaken från och tilll under natten. Tack och lov blev det inte så långvarigt..efter att han fått sova på förmiddagen, så kände han sig mycket bättre.

Kom iväg på jobbet idag, och tur var väl det. Var flera andra som var sjuka/vabbade..när ska allt detta ta slut?? Är så trött på alla sjukdomar som har härjat under hela vintern. Lääääängtar efter våren nu!

Helgen blir rolig iallafall! Våra goda vänner N & J och deras barn kommer hit på lördag. Vi ska äta gott, sjunga singstar och så förstås se Andra chansen. Hejjar på Star Pilots, som bara måste vidare. De är SÅ bra!! Har ni lyssnat på Melodifestivalskivan än? Den går för fullt här hemma, och faktiskt så är det många bra låtar. Vissa låtar tar ju sig efter ett par lyssningar.
Favoriterna för min del är EMD och Star Pilots..EMD har jag som ringsignal nu! :)
Skrivet av Camilla klockan 17:55 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 04 mars, 2009 22:07, Blogger Gitte

    Star pilots är jättebra..... hoppas att svenska folket fattar det.. VI som upplevde deras framträdande live... vad kan vi säga mer än skitbra.???  
  • Skrivet 05 mars, 2009 20:43, Blogger Malin

    Öppna fsk var i bunkeflo hos kyrkan..
    Ingen höjdare:) men nu har man prövat detta.
    Jodå vi har kommit i ordning nu ska bara upp med det sista:))
    Du får snart komma på besök tycker jag.

    Många kramar