Utmaning
03 mars 2009
Var nyligen innan på min vän Malins blogg, och såg att hon utmanat mig! :)
Och här kommer mina svar:

1.Tycker du om någon? Ja
2.Sol eller måne? Sol
3.Vinter eller höst? Vinter
4.Soligt eller regnigt? Soligt

Har du under de 24 sista timmarna..

1.Kysst någon? Nej (Usch, vad dåligt av mig)
2.Sjungit? Ja
3.Blivit kramad? Ja
4.Känt dig fånig? Nej
5.Saknat någon? Ja
6.Dansat galet?Nej
7.Klippt håret? Nej
8.Gråtit? Nej

Om dig..

1.Hur mycket är klockan? 12.35
2.ditt namn? Camilla
3.Vart vill du bo? Malmö, där jag bor
4.Hur många barn vill du ha? 2 (som jag har)
5.Vill du gifta dig? Är redan gift
6.Rullar du spagetti eller skär du dem: Skär
7.Har du ätit sushi? Ja
8.Favoritglass? Har precis provat Ben & Jerry, och den är mumsig

Grejer..

1.Har du någonsin blivit jagad av polisen?Nej
2.Har du hund? Nej
3.Sover du helst själv eller med någon? Med någon..om han inte snarkar
4.Tror du på spöken? Nja
5.Älskar du dina vänner? Ja såklart

Nu utmanar jag:
Johanna
Skrivet av Camilla klockan 12:37 | Permalink |


0 Kommentarer: