Bio
11 oktober 2009
Igår kväll blev det bio tillsammans med min syster. Vi såg "Flickan som lekte med elden". Mysigt att gå på bio, och filmen var jättespännande och bra. Vi såg den tidiga bion (21-bion är ju sällan man orkar nuförtiden..fniss), så jag var hemma redan vid 21-tiden.
Blev en lugn kväll själv hemma, övriga i familjen var iväg: sonen sov över hos bästa kompisen och mannen och dottern var hos kompisar och tittade på fotbollsmatchen. Jag satt lite framför datorn och sedan läste jag en bok. Avkopplande- ibland är det riktigt skönt att vara hemma helt själv.

Är hemma själv IGEN nu också: dottern följde med en kompis hem efter cheerleadingen och mannen körde precis iväg och skulle titta på när sonen spelar Hockeymatch. Är första gången han står i mål, så han var rätt så nervöst! Hade varit kul att se..men jag vågar inte ge mig iväg till en kall ishall med en förkylning som vägrar ge med sig.

Har att göra iallafall. Håller på att tvätta, och ska snart sätta igång och fixa tacos.
Ikväll blir det TV:n"Ensam mamma söker" och "Wallander". Sedan dags för en ny arbetsvecka!
Skrivet av Camilla klockan 14:31 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 12 oktober, 2009 18:57, Blogger Mindi

    Egen tid är lyx. :)

    Kramis
    M I N D I

    P.S
    Är du swappsugen?
    Kika in på min JULSWAPPblogg:
    http://julswappen.blogspot.com/
    :)
    D.S  
  • Skrivet 12 oktober, 2009 20:17, Blogger Gitte

    Skönt att vara ensam.... det behöver du. Min mage är bättre idag efter en hel dag med soppa, men huvudet ropar efter kaffe.... som jag inte ska dricka på ett lååååångt tag. Konserten är barnens kusin som går musik gymnasium o ska uppträda. Jag har sagt till han att söka till idol ngn gång... VI måste ha en solträff, snacka med W idag, kram gitte  
  • Skrivet 12 oktober, 2009 20:45, Blogger Malin

    Vi var på den sena bion kl 21.15 på Royal.
    Jag tyckte flmen var ok men tyckte den första var bättre.
    Det blir plugg på självstudiedagarna men måste plugga kvällstid nu..  
  • Skrivet 14 oktober, 2009 19:32, Blogger Lena

    Jo det är skönt med egen tid, jag tänker alltid att jag ska göra så mycket men oftas hamnar jag slappandes istället.
    Tråkigt med marsvinet, dottern min såg det först på johannas bilddagbok.