ARG!!!!!!
10 september 2006
Usch, vad jag är arg och förbannad!!! Mannen var med dottern på simskolan idag, och hade vår digitalkamera med för att ta lite foton!! Han höll i den nästan hela tiden, men han tror att han någon gång la den bredvid sig på bänken (Min man är ju lite smått förvirrad ibland). Iallafall så var kameran helt plötsligt borta!! :( Mannen och dottern har letat runt jättelänge och även hört efter i receptionen om någon lämnat in den, men icke. Den är spårlöst borta! Förmodligen har någon varit snabb och tagit den när den har legat på bänken! Jag blir så arg!! Varför ska folk sno saker???

Mannen har lämnat in namn och telefonnummer i receptionen - ifall någon skulle lämna in kameran! Men det är ju knappast troligt! Mannen ska höra med försäkringsbolaget i morgon..vet inte om man kan få ut något på det. Kameran med minneskort har vi betalt ca 5000 kr för, så det är ju en hel del.
Vet inte hur man ska klara sig utan digitalkamera nu när man är så van vid att ha en, men en ny har vi inte råd med just nu. :( Snacka om att hela dagen blev förstörd! BLÄ!!
Skrivet av Camilla klockan 21:09 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 10 september, 2006 22:06, Blogger Mindi

    Nä men morr och spott det är väl fasiken då!!!!!

    Hoppas hoppas att den som tog den får dåligt samvete och lämnar tillbaka den.

    Berätta hur det går!

    Stor kram
    M I N D I  
  • Skrivet 10 september, 2006 22:15, Blogger ~Susie~

    Vilken dålig stil!! Förstår att du är arg!!

    Jag hoppas att den kommer tillrätta!  
  • Skrivet 11 september, 2006 08:03, Blogger mintid

    Fy så tråkigt!
    Vilka människor!! Föräldrar som är där med sina barn!!??
    Vilket föredöme.

    Hoppas verkligen den kommer tillrätta och lite borde ni väl få ut på försäkringen!

    Kraaaaam  
  • Skrivet 11 september, 2006 09:37, Blogger ikas

    Hej

    Förstår hur arga ni måste vara!!!! Fasiken vad folk kan ta sig till!!
    Hoppas mot förmodan att någon lämnar in den.
    Vet du? Jag har äntligen fått ditt din banner ;o))
    Vilket gulligt mail min J fick av din J .

    Kram  
  • Skrivet 11 september, 2006 10:11, Anonymous Anonym

    Tänk att folk alltid ska ha så svårt att skilja på mitt och ditt *grrr* Gör en polisanmälan också vettja - det vill nog försäkringsbolaget ha ...