Det blåser
24 mars 2007
Visst är det härligt att våren är på gång! Idag skiner solen och det är 12 grader. Synd att det ska blåsa så förbaskat bara! Gör det för jämnan här nere i Skåne... Hoppas att det blir vindstilla imorgon så att man kan njuta lite mer av solen. Underbart är det iallafall när vårblommorna tittar upp i trädgården och underbart att det är ljusare längre om dagarna.

Var över i blomsteraffären i morse och köpte penseer som jag ska plantera i krukor och ha på framsidan.Passade även på att köpa en blombukett till mina föräldrar. De har fyllt år nu i mars, och ska bjuda på middag ikväll! Syrran och jag har även köpt biljetter till "The original Abba Orchestra in concert", som de ska få gå på i början av maj! Hoppas de gillar presenten..är så svårt att hitta på någonting när de har allt och ingenting vill ha. Detta hade jag själv kunnat tänka mig gå på iallafall! :)

Nu på förmiddagen har jag varit med dottern på hennes ridning. Har precis ätit lunch (varma mackor), och ska snart hoppa in i duschen. Ska bli skönt att få bort all denna hästlukten. Man fullkomligt stinker när man kommer från stallet, även om man själv inte har ridit.

Hoppas att ni alla får en härlig lördag! Glöm inte att ställa fram klockan en timme i natt!
Skrivet av Camilla klockan 13:34 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 24 mars, 2007 18:23, Blogger Mindi

    Hej hej!

    Ja i dag har det varit en alldeles ljuvlig vårdag. Jag jobbade till kl 14 så jag hann inte njuta så mycket men lite i alla fall. Hoppas på en fin dag i morgon också. :)

    Stor kram
    M I N D I