Studsmatta och vårjackor
26 mars 2007
Vädret har ju varit helt underbart de sista 2 dagarna. Lite kyligt på morgonen, men frampå eftermiddagen sol och 14 grader. I går tog vi fram vår studsmatta, och barnen tyckte det var så roligt att hoppa igen! Titta inte för noga på fotot här ovan, då ser ni vårt gamla och helt fallfärdiga staket. :) Hela staketet står uppradat där bak, och det är verkligen på tiden att det togs bort. Ska fixa nytt staket innan sommaren tillsammans med grannarna. Kommer hit några byggnadsarbetare i veckan och ska titta på det.
Mannen tillbringade hela dagen i går grävandes i vår trädgård. Jag som inte är lika trädgårdsintresserad fixade lite inomhus i stället, men passade på att avnjuta lunchen i trädgården.
Sonen var på kalas hos 2 killkompisar. De hade det utomhus i parken bredvid skolan. Det blev grillning, tipspromenad och flera tävlingar bl a säckhoppning. Perfekt att kunna ha det i parken när det är så fint väder! Dottern lekte med en kompis hela eftermiddagen.

Jag körde även i väg och hittade en vårjacka till dottern på Stadium, som ser ut så här:
Hittade en vårjacka till sonen i dag på JC:



Båda gillade sina jackor och de var lagom i storlek.Skönt att ha jackorna fixade nu redan..är så svårt att hitta bra och snygga vårjackor ibland. Sonen behöver nya skor också, men det får bli en annan dag.
Nä, nu ska jag gå och lägga mig, så att jag orkar upp kl 5.30 imorgon. SOV GOTT!!
Skrivet av Camilla klockan 21:46 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 29 mars, 2007 20:32, Blogger Mindi

    Vad roligt med studsmattan. :) Här hoppas det också massor och det är verkligen en grej de aldrig lessnar på. :)

    Du jag har inte din epost i denna nya dator. Kan du maila mig tro? :)

    Kram kram  
  • Skrivet 31 mars, 2007 12:32, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Nu blir jag nästan liiiite avis att ni har fått ta fram studsmattan. Fast jag vet, snabbt är den tiden här oxå. ;)

    Vi är oxå på jakt efter vår jackor. Stora dottern hitta en så snygg turkos 8842 men tyvärr en storlek för stor... så vi måste jaga vidare. För nu är det bara den som gäller.

    Kram från Eva