Hur ser jag ut?
17 april 2008
I går vakanade jag tidigt..kl 5... kunde inte sova pga av värk i tand och kind.
Gick och tittade mig i spegeln och höll på att få en chock!
Såg ju inte riktigt klok ut!! Hela högra kinden hade svullnat upp!!
De se visserligen på Käkcentralen att det kunde göra det, men inte trodde jag att jag skulle se så hemsk ut! :( Riktigt öm på kinden också- går absolut inte att nudda vid den.

Dagen igår var inte rolig..svårt att sova och sedan någon migränliknande huvudvärk hela dagen. Tar ju Voltaren T mot värken 3 ggr om dagen, så snart mår väl inte magen så bra heller. De brukar skicka med Citodon efter tandoperation, men det tål ju absolut inte jag- pga att jag opererat bort gallblåsan. Tur man har andra värktabletter hemma.

Idag har den värsta huvudvärken släppt, och bara det gör ju att jag känner mig bättre.Tyvärr sitter den andra värken i, men den ger väl förhoppningvis med sig snart.
Blir det inte sämre, så ska jag försöka komma iväg till jobbet i morgon. Min andra kollega ska ha semester då, så det är väl bra för min tredje kollega om jag kan vara där. Vi har ju personal i huset som inte har barn än, så personalbrist har vi inte. Men det underlättar ju ändå om vi är mer än en ordinarie på avdelningen.
Skrivet av Camilla klockan 08:15 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 17 april, 2008 09:21, Blogger Fotograferande Maria

    hej Camilla! Dkönt att huvudvärken släpptm i alla fall. Du gör RÄTT när kommnetaren INTE syns. Hon tar bort röstkommnetarerna för att de inte ska synas. MEN de som syns har rösta utan att skriva nman i raden och då är de felaktiga. Rösta gärna idag igen. Hoppas du kan va på jobbet i morn! Kram / Maria  
  • Skrivet 17 april, 2008 18:07, Blogger Gitte

    Hm finns inget bildbevis för ditt vackra yttre?? USCH jag lider med dig med denna värk hoppas det snart blir bättre o vilken tur att vi inte ska ha v år träff imorgon.... kram gitte  
  • Skrivet 17 april, 2008 19:43, Blogger Tvillingmamma Lotta

    Åh, din stackare...
    Hoppas att det blir bättre snabbt!

    kram, Lotta  
  • Skrivet 17 april, 2008 21:09, Anonymous Anonym

    Hoppas att du mår bättre nu.
    Själv har jag varit hemma med O idag och ska jobba halv dag imorgon och bytta av R som ska jobba eftermiddag.
    O hoppas på disco i morgon kväll och det får vi han kan gå på.
    (Inget alvarligt huvudvärk och allmänt ont har han)

    Kram W  
  • Skrivet 18 april, 2008 10:18, Blogger Lena

    Usch då stackar dig jag kommer ihåg hur min kompis såg ut när hon hade genomgått sin operation, det enda positiva hon påpekade då var att hon rasade något så fruktansvärt i vikt p g a
    flytande föda, ett fruktansvärt sätt att passa på att banta, med sådan smärta.