God Morgon!
14 april 2008

God Morgon på er alla! Sitter här hemma helt själv...jag börjar inte jobba förrän kl 9 (ska stänga)..barnen har redan gått till skolan och mannen är på jobb! Känns skönt att börja dagen med lite egentid! :)
Känner mig lite halvvissen-jätteont i halsen, har haft det hela helgen- men jag hoppas det inte blir värre. Ska ju operera bort tanden imorgon. Även om jag är nervös för det, så vill jag ju bli av med den. Speciellt som jag har fått ont i den igen!
Helgen har varit intensiv- hela lördagen och halva söndagen gick till att baka och städa till dotterns släktkalas, som vi hade igår.
Blev marängtårta, kärleksmums, chokladpussar och chokladbollar.
Vi hade tur med vädret, så vi kunde sitta ute på altanen.
Sonen och mannen var iväg på fotbollscup i Landskrona hela lördagen. Flera av sonens kompisar blev sjuka, så de var exakt antal spelare..inga avbytare alls.
Fyra matcher på vardera 20 min. Men det gick strålande för dom!! De gjorde sammanlagt 23 mål och släppte in 3 bara! Vilket resultat!! :)
Ha en bra måndag- nu måste jag strax cykla iväg till jobb!
Skrivet av Camilla klockan 08:27 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 14 april, 2008 15:04, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Fin tårta! Vill du rösta på min blogg? Gå hit: http://sicastyle.blogg.se/1208168652_tvling_mot_rets_blogg.html Kram / Maria  
  • Skrivet 14 april, 2008 15:47, Blogger Lena

    Vad är chokladpussar???
    Lägenheten vi sökt ligger på älggatan och vi pratade om att ev ha solskensträff i folkets park den 27 april och då stå på barnloppisen.  
  • Skrivet 14 april, 2008 20:58, Blogger Gitte

    DU är så duktig o bakar så gott, mums kan nästan känna smaken mmmm

    Hoppas du kryar på dig o lycka till imorgon, blir du sövd eller ??