27 Dresses
07 april 2008
Är nyss hemkommen från ett biobesök med syrran och min dotter.
27 Dresses såg vi, och det var verkligen en rolig, gullig romantisk film. Precis en sådan som man vill se när man vill koppla av efter jobbet en måndagskväll! :)
Veckan kunde inte börja bättre..

Helgen gick som vanligt alldeles för fort! Var ju med barnen på Skopunkten i fredags eftermiddag. Och skor det hittade vi!! 6 par vårskor! 3 till dottern (ett par var till gympan i skolan), 2 par till sonen och ett par till mig. 2 par blev ju dessutom gratis -ta tre, betal för två. Perfekt!

Annars har helgen bestått av städning, tvätt, veckohandling, dotterns ridning, fika hos mina föräldrar och så har vi gjort både dotterns och sonens inbjudningskort. Dottern ska har "crazydisco" på lördag om 2 veckor och sonen ska ha bollkalas på söndag om 2 veckor (tillsammans med bästa kompisen). Lika bra att ha båda kalasen gjorda en helg!

Dottern fyller 12 år nu på torsdag- blir lite kalas för närmsta släkten på söndag eftermiddag. Kaffe och tårta och lite kakor bara. Dröjer ju bara några veckor till sonen och jag får ha kalas sedan, och då tänkte vi bjuda på någon mat. Blir mycket kalasande nu i april.

Tänkte lägga mig tidigt nu, och börja på någon ny bok. Läste ut Harlan Cobens senaste bok igår, och den var, som alla hans tidigare böcker, väldigt bra!

Sov gott på er!









Skrivet av Camilla klockan 21:00 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 07 april, 2008 21:23, Anonymous Anonym

    Jag har blivit faster igen och det känns jättekul! Det blev en liten Algot. Jag har inte riktigt vant mig vid det namnet än. Nu börjar alla de tre syskonens namn på Al-.  
  • Skrivet 08 april, 2008 17:22, Anonymous Anonym

    Hej!!
    Jag tyckte oxå om 27 dresses..
    Lite smårolig o romantisk..
    God nyhet har jag!!
    Jag fick havandeskapspenning slutar nästa fredag:)
    Är överlycklig..
    Ha de gott vi måste snart ses igen

    Kramis  
  • Skrivet 08 april, 2008 22:26, Blogger Gitte

    Visst är det bra att man kan handla så billiga skor.. speciellt till barnen som sliter ut allt. Lilla A fick oxå ett par som han verkligen älskar, ska nog åka ut igen o handla fler av den modellen. Bokläsning... jag hinner inte så många sidor var kväll sen stupar jag. MEN du slukar upp dom totalt!!  
  • Skrivet 09 april, 2008 20:34, Blogger Gitte

    NYTT INLÄGG??? känns konstigt att kommentera din kommentar här på ett gammalt inlägg..... men vad händer tjejen?? Redan ngn som sagt upp sig?? Och ny chef??  
  • Skrivet 10 april, 2008 18:14, Blogger Tvillingmamma Lotta

    Vad kul att de första barnen börjat!

    Och vad mysigt med bio, jag har inte varit på flera år!

    Kalasa lugnt!
    kram,Lotta  
  • Skrivet 10 april, 2008 20:53, Blogger Mindi

    Jag såg den filmen i förra veckan men njäe... jag vet inte om den var så bra. ;)

    Kram kram
    M I N D I