Brudens bäste man
15 juni 2008
Nu i kväll har syrran och jag varit på bio...såg på Brudens bäste man. En romantiskt komedi...egentligen väldigt förutsägbar, men ändå rolig att se! Att Patrick Dempsey var med är ju inte heller helt fel! :)
Cyklade in till bion. Fint väder när jag skulle dit, men mindre fint när jag skulle hem. Regn, och jag hade korta byxor och munkjacka bara..inga regnkläder alls med mig. Var lagom våt när jag kom hem! :(

Har även hunnit iväg och storhandlat på Ica Maxi innan idag. Behövdes verkligen, har inte hunnit med det sedan vi kom hem från Turkiet. Har mest blivit att man har småhandlat var och varannan dag, och det blir rent för dyrt i längden. Sonen har varit iväg hos en kompis halva dagen, och nu på eftermiddagen/kvällen har han och mannen varit iväg och tittat på skateboardtävlingar. Dottern sover över hos en kompis idag.

Igår var sonen och jag och tittade på dotterns ridning- sista gången för denna terminen. De hade hopptävling, och det var jättekul att titta på. Dottern kom 3:a (av 7 tävlande) och fick en stor fin gul rosett i pris. Så kul för henne!
På kvällen var vi ju på kalas hos våra kompisar och där bjöds det på mycket gott: grillat kött, nypotatis, sallad och goda såser, jordgubbar med glass och godis.

Ska snart lägga mig och läsa ut "Sjöjungfrun"- har inte mycket kvar nu av boken. Är bara jag som ska upp tidigt imorgon. Mannen har en ledig dag. Mannens sista jobbvecka innan semestern, själv jobbar jag ytterligare 2 veckor.
Skrivet av Camilla klockan 21:20 | Permalink |


1 Kommentarer:


  • Skrivet 16 juni, 2008 15:34, Blogger Gitte

    Ja sånt väder vi har??? Jag är hemma för mina onda armar hade inte orkat mer än att vila... lilla A har varit på bondgårdsliv idag på almvik med sin kompis. Jag tänkte jag skulle möta dom för att de åska o regna.Hm blöt ja det blev man...