Annandag jul
26 december 2008
Så underbart det är att vara ledig!! Jag njuter verkligen av att ta dagen som den kommer.Mannen jobbar idag också (och hela helgen), och det är förstås lite trist. Hade varit ännu mysigare om han också varit ledig. Måndag-onsdag är han iallafall ledig nästa vecka, så vi får passa på att göra något ihop då istället...


Barnen och jag har varit på bio idag och sett Lasse-Maja Detektivbyrå- kameleontens hämnd. Den var jättebra och spännande! Efteråt fick vi ge oss iväg till Mobilia shoppingcenter, för sonen ville absolut köpa ett spel till sitt Nintendo DS. Och vad gör man inte för sin son? Avskyr att ge mig in i affärerna de första dagarna på rean, för det är alldeles för mycket folk. Och det var det såklart idag också. Fy!! Lång lång kö, men han fick sitt spel till slut. Har lovat dottern att vi ska gå och shoppa kläder också, men hon tyckte det var ok att vänta ett par dagar. Tack och lov!


Visst är han söt mina föräldrars hund i sin "julklädsel"?


Julafton blev jättemysig förresten!! Var ju hos mina föräldrar, och även min syster med familj kom dit! Blev massor av god mat och många julklappar till barnen.

Sonen fick: Nintendo DS Lite, Guitar Hero till Nintendo DS, Super mario spel till Nintendo DS, böcker, tröja, Mangabok, papper och pennor till Manga, presentkort m.m.
Dottern fick en rosa Ipod , kläder, finskor, DVD-film, böcker, smink m.m.

Själv fick jag en rysk spikmatta av mina föräldrar. Underbart! Har lånat pappas ibland, men nu har jag en alldeles egen som jag kan ligga på hur mycket jag vill! :) Det är så avkopplande att ligga på den.
Mannen och jag bytte inte julklappar med varandra i år, men köpte en gemensam julklapp:
en ny stereo.



Den är jättefin! Radio, cd, Ipod-docka, USB-ingång, bluetooth och kanonbra ljud! :)

Hoppas ni andra har haft en jättemysig jul! :)
Skrivet av Camilla klockan 17:44 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 26 december, 2008 18:51, Blogger Vicki

    Spikmatta, gör det inte ont att ligga på?

    Jobbar din man i affär?

    Vicki  
  • Skrivet 26 december, 2008 18:59, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! GOD FORTSÄTTNING" OJ VILKEN BRA JULKLAPP DU OCH DIN MAN KÖPTE? VAD ÄR DET FÖR MÄRKE? KRAM MARIA  
  • Skrivet 26 december, 2008 21:29, Blogger Gitte

    Den filmen tänkte jag gå på ngn dag med adam, den verkar bra. Mobilia ja där var jag också o trängdes... kläder till sonen o mannen, jag orkar inte kolla ens till mig. MEN har tänkt mig det samma dag som vi träffas för en träff.... har precis skickat sms till dig. Som sagt efter 15 på tisd om vi ska bli ngt fler..
    kram gitte  
  • Skrivet 27 december, 2008 11:18, Blogger ikas

    Hej Camilla

    God fortsättning!
    Ni verkar ha haft en mysig jul.
    Gullig bild på voffsingen.

    Kram kram  
  • Skrivet 28 december, 2008 10:22, Anonymous Anonym

    Vilken häftig grej!!!!

    Söta vovven då!!!!!!

    Stor kram
    M I N D I  
  • Skrivet 30 december, 2008 12:30, Blogger Johanna

    Baaaaaasssssssstttttttiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn (L)(L)(L)(L)(L) Han e så sööt :):)

    //Kramkram Jojjan