Helgen redan slut
14 december 2008
Så var helgen redan slut! Som vanligt var den alldeles för kort!

Jag klarade av att jobba hela veckan, även om jag kände mig halvdålig och fick ta alvedon. Skönt! Hade jättemysigt luciafirande utomhus på jobb. Vi hade marshaller, värmeljus, ljusslingor, julgran, gemensamma luciasånger, glögg, lussebullar och pepparkakor. Kom hur mycket folk som helst, och det blev väldigt lyckat.

Slutade kl 14 redan i fredags, och då var jag helt slut! Somnade gott i sängen på eftermiddagen.
På kvällen åt vi pizza och tittade på Idolfinalen. Båda var superdukiga, men jag blev glad när min favorit Kevin vann! :)

Lördag morgon cyklade jag till frisören för klippning och ny färg. Välbehövligt! Sonen blev dålig på morgonen..kräktes och fick 39 graders feber! Han måste ha mått jättedåligt, för han steg inte upp på hela dagen. Åt ett rostat bröd på kvällen- det var allt. Stackarn! Tror inte det var magsjuka eftersom han bara kräktes på morgonen, ibland kräker mina barn när de får feber.
Idag var febern försvunnen, men han har varit lite hängig. Förhoppningsvis är han ok och kan komma iväg till skolan imorgon bitti.

I går kväll skulle egentligen hela familjen på julfest med dotterns fotbollslag, men det blev bara mannen och dottern som kom iväg. Jag och sonen fick ta det lugnt här hemma istället.

Helgen har även ägnats åt julklappshandlande och så har jag skrivit julkort. Har några julklappar kvar att fixa, men det får bli ngn kväll i veckan.
Skrivet av Camilla klockan 21:50 | Permalink |


0 Kommentarer: