Back to work!
16 mars 2009
Tillbaka till jobb idag efter att ha varit sjuk hela förra veckan!
Bestämde mig inte förrän i morse, om jag skulle gå eller inte. Kan ärligt säga att jag inte känner mig helt ok än, men jag bestämde mig ändå för att prova jobba. Och det HAR ju gått, mycket tack vare lite värktabletter i eftermiddags.
Var inte mycket med mig när jag kom hem strax efter kl 16: halsont, huvudvärk, öronvärk och täppt i näsan. Blä! Men nu i kväll ska jag bara ta det lugnt och vila!

Kom på att det är exakt ett år sedan vi började på vår nya förskola..barnen började ju först 2 veckor senare. Tänk att ett helt år har gått så snabbt!

Helgen har gått i lugnets tecken. Mycket vila, fotbollsmatch för sonen som har tillfrisknat, Melodifestival (tack gode gud att Ugglan inte vann. Fast jag hade hellre sett att EMD, Måns eller Alcazar hade vunnit), besök av syster och systerdotter och mycket slappande framför TV:n.
Har bla tittat på Wipe Out.
Någon som tittar på det? Faktiskt riktigt roligt att titta på! :)



Skrivet av Camilla klockan 18:36 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 16 mars, 2009 20:59, Blogger Gitte

    Det verkar vara en seeeg infektion du har fått.
    ALLT utom ugglan fick vinna för mig, men den största favoriten blev nog alcazar här dansades vilt. Men sarah har även en fantastisk röst...
    Jag gilla faktiskt även vinnaren...  
  • Skrivet 17 mars, 2009 20:34, Blogger Fotograferande Maria

    Hej" Vad fint du fått här!! Är det mindisom varit framme? Kram Maria  
  • Skrivet 20 mars, 2009 18:28, Blogger Gitte

    såååå fint du har nu igen... tänk om man kunde detta??
    Jag o kollega L är nog besvikna av samma anledning, att vår yrkesroll känns mer o mer utrotningshotad... o att det vore trevligt om man mer kunde få bli bekräftad av hur man är o vad man gör än vilken titel man har.... så känner i alla fall jag. Ullaredstur imorgon , kul, saknar dig på resan.... men tacksam för att verkligen snacka med L o naturligtvis shoppingen.