HATAR!!!!
20 mars 2009

Jag verkligen hatar!!! Hatar denna förbannade migrän!!! :(
Hann jobba en dag- i måndags. På kvällen fick jag världens migrän!! Och jag har varit sängliggandes tisdag, onsdag och nästan hela torsdagen. Låg i förmiddags också, och det är först nu i eftermiddags som jag börjar känna mig som en människa igen!
Men efter att ha haft såååå ont och mått sååå illa , så tar det på krafterna. Lär ta ett par dagar till innan jag känner mig helt ok igen!
De som aldrig har migrän är ena riktiga lyckostar! Det är så fruktansvärt! Har ju flera migränmediciner hemma- men ingenting hjälper! Måste beställa ny läkartid, och se om jag kan prova någon annan medicin. Men jag har ju provat det mesta redan...

Sonen har också varit sjuk IGEN! Fick hög feber i onsdags, så mannen har fått vara hemma och vabba. Har ju själv varit i sådant skick att jag inte kunnat ta hand om honom...febern är borta idag, däremot har han haft jätteont i örat nu på eftermiddagen. Hoppas att det är snabbt övergående.
Nu hoppas jag på en betydligt roligare helg än det har varit nu i veckan!
Skrivet av Camilla klockan 19:45 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 20 mars, 2009 20:12, Blogger Gitte

    Åh din stackare... jag hoppas verkligen att du kan hitta ngn medicin som helst kan bota bort all migrän för alltid!!!!!!!!!!!!!  
  • Skrivet 22 mars, 2009 11:05, Blogger Mindi

    Stackars dig!!!!
    Det är ett elände med den där sabla migränen. :(

    Bamse kram
    M I N D I  
  • Skrivet 22 mars, 2009 16:28, Blogger Mamma till flera...

    Näe,din stackare!
    Vet ju hur tufft du haft det genom åren med den där migränen. Har haft migrän tre GÅNGER själv och vet vilket helvete det var och då tror jag du har sju resor värre ont än mig.
    Hoppas du repar dig och att läkaren kan ge dig någon ny medicin.

    Kram kram