På bättre humör
11 september 2006

Idag är jag på bättre humör! Kan man vara annat än på bra humör nu när solen och värmen har kommit tillbaka? Efter nästan en månads regn, så är det nu sol och ca 20 grader varmt igen. Så nu åkte shortsen och linnet fram från garderoben. Underbart!! Ser ut som det bra vädret ska stanna hela veckan också. Lite kallare på mornarna bara..imorse när jag cyklade till jobb så var det bara 9 grader ute. Brrr!!

Ingen har ringt om en upphittad kamera idag inte!! :( Tyvärr! Mannen har gjort en polisanmälan och ringt försäkringsbolaget. Det verkar som att vi får 65% av kamerans värde minus 1500 kr i självrisk. Däremot minneskorten skulle vi få full ersättning för. Så lite pengar kommer vi att få, men vi får ju ändå betala mer än hälften själva. Skulle få pengarna kontant om ca 3 veckor. Bra att det inte dröjer så länge iallafall. Hoppas att vi ska ha råd att köpa en ny kamera sedan! Vill inte vara utan!!

Har blivit bjuden på ett klädparty av en jobbarkompis i dag. Ska dit den 11 oktober, och det är Me&I kläder. En tjej på en maillista som jag är med i säljer sådana kläder och jag har fått se en del bilder på dom. De verkar vara jättefina, så jag ser verkligen fram emot detta party!! Min pojke har redan tittat ut en piratfleecetröja och piratbyxor som han vill ha. :) Måste till stan någon dag och köpa lite höstkläder till barnen. Rensade ur deras garderober i går, och det var massor av kläder som inte passade. Så nu har båda kris på bla byxor. Vinterjacka och termobyxor måste också köpas till min pojke. Man kan ju inte vänta för länge, för då är allt snyggt slut i affärerna. Själv behöver jag också lite nytt, men det får väl vänta. Blir som alltid barnen som får först!
Skrivet av Camilla klockan 19:43 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 12 september, 2006 07:29, Blogger Mindi

    Vad tråkigt med kameran.

    Vad rolkigt att du ska gå på ett Me&I party. :) Du kommer säkert att hitta något. :)

    Visst är det härligt väder!!! Jag verkligen njuter.

    Kram kram  
  • Skrivet 12 september, 2006 20:51, Blogger Mindi

    Jag igen.... ;)
    Har du trxat något med koden i dag eller är det räknaren som strular ändå???? ;)

    Stor kram  
  • Skrivet 12 september, 2006 22:05, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Hej Camilla!
    Vad roligt att du kikat in "hos mej" och tack för att du lämnade en rad efter dig, det är alltid skoj att se vem som läst det man skriver ;)
    Jag är också en fd utbränd, därav "nya" jag :)

    Men näe, fy så TRIST med er kamera!!!

    Natti natt hälsningar fårn norr  
  • Skrivet 13 september, 2006 16:33, Blogger Mindi

    Tack så mycket. :)
    Näe det var nog bara räknaren som strulade för det var lika på min sida...

    Säg bara till om du vill ha någon hjälp med grafik eller så.

    Kram kram  
  • Skrivet 13 september, 2006 19:46, Blogger mintid

    Jag har inte varit på party men handlat kläder ändå.. :).
    Trist med kameran. Jag slog ju sönder min lite innan vi åkte till Spanien. Fick 500:- tillbaka när självrisken var klart...

    Kram