Shopping
26 mars 2008
I går på jobb satt vi och beställde från kataloger hela dagen lång! Tog hem jobb och satt ytterligare 2 timmar hemma. Helt slut i huvudet efter det!
Idag var vi iväg och shoppade hela dagen istället. Betydligt roligare! :)
Först iväg en tur till en mysig leksaksaffär här i närheten där vi köpte både handmålade bord och stolar till "dockis", och en massa andra mysiga speciella prylar som inte finns överallt.
Sedan iväg hela eftermiddagen på IKEA..och där shoppade vi verkligen loss till avdelningen. Fyllde 2 bilar!! Åt god lunch där också!
Resten av veckan ägnas till att sätta ihop möbler och få ordning på avdelningen. Kommer att bli så fint så fint! :)

Dottern är med i Julianumret som kommer ut imorgon förresten!
Dottern fick tidningen redan igår eftersom hon prenumenerar på den.
Tyckte hon blev jättefin! (I före- efter reportaget)

Fick tid till Käkcentralen idag, för operation av ena visdomstanden. De trodde jag skulle få vänta 3 mån (så jag räknade med i juni), men nu fick jag tid redan den 15 april!! Det är ju snart..hjälp! Fast det är väl tur egentligen eftersom jag börjar få ont i tanden igen..och det är väl knappt 2 veckor sedan jag avslutade penicillinkuren. Nervös blir jag ändå!
Skrivet av Camilla klockan 22:07 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 27 mars, 2008 07:59, Blogger Malin E

    Kul att din dotter är med i tidningen!!

    Fy för tandläkaren, jag ska själv dit idag kl 11 och göra det sista medmin rotfyllning...usch vad jagkommer bli fattog idag..buhuuuu :0(
    KramMAlin  
  • Skrivet 27 mars, 2008 08:27, Anonymous Anonym

    Kul att få shoppa loss så där, massor med grejer.. och inte behöva betala med egna pengar! *fniss*

    Skönt ändå att du fick tid så fort, särskilt om tanden har börjat göra ont igen. Du får det ju ur världen och behöver inte tänka på det sedan.

    Dottern var jättesöt, både på före- och efterbilderna! :)

    Kram!  
  • Skrivet 27 mars, 2008 19:54, Anonymous Anonym

    Åhh vad roligt det låter :D
    Jag har fått förlängt igen :D var med på första apt-mötet idag he he..

    Åhh måste in i affären i morgon och tjuvkika i tidningen ;)

    Vad skönt att få det där överstökat...
    Hoppas du inte hinner få så ont innan dess då ;)  
  • Skrivet 27 mars, 2008 22:27, Blogger Lena

    Tur att du fick tid så snabbt så dom tar bort skit tanden.