Söndag igen!
16 mars 2008
Vilket underbart härligt väder det har varit idag! Man blir så glad!:)
Nu ikväll satt vi ute och åt middag på vår inglasade altan för första gången i år. Det var varmt och skönt när solen stått på hela eftermiddagen. Härligt! Och laxen som vi åt smakade extra gott!

Dottern och jag har varit en sväng till ett affärscentrum idag. Behövde åka till Apoteket, och så passade både dottern och jag på att köpa varsin ny tröja.
Sonen har lekt med en kompis hela dagen plus spelat fotboll.

Igår kväll var det ju Melodifestivalen, och jag är nöjd med vinnaren. Låten är jättebra, fast jag röstade på Sibel flera ggr. Får gåshud varje gång jag hör henne sjunga den låten..den är SÅÅÅ bra!

Sista dagen på jobbet i fredags kändes sorglig..kändes hemskt att krama om alla kollegor och säga hejdå, lämna tillbaka nycklarna, tömma sitt skåp och sedan gå ut från förskolan och sätta sig i bilen och köra hem. Kände mig jättedeppig hela fredagen, men nu känns det mycket bättre.
Ska bli så spännande och kul att träffa mina nya kollegor på nya förskolan imorgon!
Skrivet av Camilla klockan 19:30 | Permalink |


7 Kommentarer:


  • Skrivet 16 mars, 2008 20:40, Anonymous Anonym

    Du ska inte känna dig deppig.....
    Tyckte också att det kändes konstigt i fredags, men önskar dig lycka till imorgon det kommer att gå super duper bra.......
    Vi ses och hörs
    Kramisar W  
  • Skrivet 17 mars, 2008 02:38, Anonymous Anonym

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.  
  • Skrivet 17 mars, 2008 07:24, Blogger Lena

    jag vet hur det kändes, men lycka nu till idag och kör hårt, visa att du är super paddyn !!!!!  
  • Skrivet 17 mars, 2008 08:20, Blogger Tvillingmamma Lotta

    Lycka till på nya jobbet idag!

    kram, Lotta  
  • Skrivet 17 mars, 2008 18:31, Blogger Gitte

    Hej superpaddy!!! Du är ju så bra så de nya kollegorna kommer stå helt häpna - shit sicken tjej!!

    Lycka till!! Väntar med spänning på uppdatering.

    Trist att vårvädret igår blev vinter idag..... kram gitte  
  • Skrivet 17 mars, 2008 18:49, Anonymous Anonym

    Åhh så spännande...
    är sååå nyfiklen på din första dag..
    Har tänkt på dig idag..

    Idag förstod jag vad du menade med svårt med att ta egna initiativ ;)
    Men det gick bra iaf :D
    Har hittat min "hitler" sida idag...heh...
    Kände mig så hemsk när man stog där och gav order...men det blev ju bra iaf så :D

    Massa kramar D  
  • Skrivet 20 mars, 2008 20:34, Blogger Mindi

    Men Camilla.... SIBEL???? ;)
    Retas bara med dig... men näe henne gillar jag inte alls!

    Stoooor kram
    M I N D I