Mitt i veckan
23 april 2008
Mitt i veckan redan, och så underbart vårväder! Var ute och gick med 2 av våra barn efter lunch- i hopp om att de skulle sova bättre i vagnen ...det var så varmt så någon jacka behövdes inte alls. Hoppas verkligen det fina vädret kan hålla i sig, men det skulle tydligen bli sämre redan på fredag... :(

Bollkalaset gick bra i söndags, men jag måste säga att jag föredrar tjejkalas. Killkalas (åtminstone sonens) blir så himla stökiga..trots att vi var utomhus och 4 föräldrar. Knuffar, fula ord, gråt, killar som tramsar och inte lyssnar osv. Två timmar var knappt man orkade med. Sa till sonens bästa kompis mamma att "Tack gode gud att det är ett helt år till nästa kalas"!

Igår hade vi APT-möte på jobbet, så det blev en lång dag. Mannen hade också möte på kvällen, så barnen fick vara hos mormor och morfar. Körde direkt och hämtade dom efter mötet, men det blev ju inte att vi var hemma förrän efer kl 20.

Idag slutade jag redan 14.30 (så skönt) men hade ett besök på Volvia inbokat. De skulle fotografera skadan på bilen efter bussen som körde in i bilen. 14 maj ska bilen in för lagning och omlackering. Skulle ta över en vecka att göra, så det är perfekt att de gör det under tiden som vi är i Turkiet. Så är den lagad och fin tills vi kommer hem!

Imorgon är det inbokat ett beök hos frisören och på fredag är det träff med mina kära fd avdelningskollegor igen. Ska var hemma hos G som bjuder på smörgåstårta. Mums!! Ser fram emot mycket fnitter och snack! :)
På lördag har syrrans pojkvän kalas och under dagen är sonen och mannen på fotbolls cup i Höllviken. Så veckan kommer väl fortsätta att gå snabbt tror jag!!

Förresten någon som smakat Ramlösas nya smak jordgubb lime? Den är underbart god, och min favorit just nu!


Skrivet av Camilla klockan 18:52 | Permalink |


4 Kommentarer:


  • Skrivet 24 april, 2008 08:33, Anonymous Anonym

    Låterhelt underbart med ett frisörbesök!!
    Jag ser ut som en hottentott just nu:)
    Jag måste nu pröva den nya Ramlösan.. själv är jag väldigt förtjust i loka päron:))
    Glömde berätta att en ny mobil är fixad är helnöjd(än så länge)
    Det blev en W890i Cappucino
    Låter tjusigt;)
    Vi måste snart träffas!
    Kramis  
  • Skrivet 25 april, 2008 11:18, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Det vattnet gillar jag med, så gott. Ha en HÄRLIG helg!!  
  • Skrivet 25 april, 2008 13:06, Anonymous Anonym

    Ja den är jättegod :D

    Nu har jag uppdaterat mig lite här ;) har varit lite dålig på att hänga med och uppdatera min egna blogg på sistone ;)

    Hörde att ni har träff idag...
    Hoppas ni får trevligt ;)

    Många kramar
    gamla vikariekollegan ;)  
  • Skrivet 27 april, 2008 18:14, Blogger Mindi

    Vet du vad jag precis kom på...? I morgon fyller min vän sedan 31 år tillbaka 39 år!!!!!!!!! :) Jag är så glömsk nu för tiden så jag kommer säkert att glömma det i morgon men då har jag i alla fall sagt GRATTIS I FÖRSKOTT nu. :)

    Måste maila dig... och prata om om vi kanske kan ses något i sommar? Vore så roligt ju. :)

    Stor kram
    M I N D I