Söndagsshopping
27 april 2008
Är nyss hemkommen från en shoppingtur med familjen på Burlövs Centrum! Det blev sandaler till mig och sonen, badtofflor till barnen, badbyxor och badshorts till sonen, shorts och linnen till dottern m.m. Bara 20 dagar till vi åker till Turkiet, så det finns ju en hel del att inhandla.
Idag kunde jag trycka ut flygbiljetterna, och så har jag varit inne och tittat i taxfreekatalogen på nätet. Kommer nog hem en katalog i veckan..åtminstone solkrämer ska köpas på ditresan, var väldigt billigt.
Shoppingturen idag avslutades på Mc Donalds.

Dagen har gått i ett idag. Vaknade redan kl 7, och kände mig pigg (förstår inte varför jag vaknar tidigare och tidigare på helgerna- innan kunde jag sova länge). Har veckohandlat på förmiddagen och rensat i rabatterna här på framsidan..behövdes verkligen, såg ut som rena rama djungeln innan. Men trädgårdsarbete är ingen favoritsysselsättning för mig..tycker INTE det är kul för fem öre. Däremot är det mysigt att ha en trädgård: sitta och sola, grilla, bada i poolen osv..
Mannen sov i förmiddags, han jobbade extra hela natten.

I fredags var jag på tjejträff hos min fd kollega G. Tack G, L och W för en jättetrevlig kväll!
Extra tack till G som bjöd på en helt underbart god smörgåstårta, chokladbollar och godis! :)
I går var mannen och sonen på fotbollscup i Höllviken (återigen vann de alla matcher!), och sedan var vi alla på kalas hos syrrans pojkvän.

Nu arbetsdag i morgon igen, men denna arbetsvecka blir ju lite kortare. Så skönt att få vara ledig på torsdag! Jobbar på fredag, men tror bara att vi har 2 barn. Jag och kollegan har massor inplanerat som vi ska passa på och fixa när det är lite lugnare. Veckan efter kommer ytterligare 2 barn på inskolning, så då blir det fullt upp igen!

Dags att ta fram gräsklipparen nu...Tjingeling!
Skrivet av Camilla klockan 18:32 | Permalink |


7 Kommentarer:


  • Skrivet 27 april, 2008 23:47, Anonymous Anonym

    länkat till dig :) Vilken fin blogg du har  
  • Skrivet 28 april, 2008 06:30, Blogger Mindi

    GRATTIIIIIIIIIIS! :)

    Kram MINDI
    ... som kom ihåg!!!!!!!!!  
  • Skrivet 28 april, 2008 14:00, Anonymous Anonym

    Jag har en chans att bli månadens blogg. Rösta på mig om du gillar min blogg här:
    http://sicastyle.blogg.se/1209367666_tvling_vem_tar_en_pla.html  
  • Skrivet 28 april, 2008 18:28, Blogger Gitte

    GRATTIS IGEN !!!!! och du det finns ju grodor överallt... i vart reklamblad man hittar,  
  • Skrivet 30 april, 2008 09:07, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Önskar dig och din familj en trevlig valborgsmässoafton. Kram / Maria  
  • Skrivet 30 april, 2008 13:28, Anonymous Anonym

    Grattis på födelsedagen (i efterskott)!

    Hoppas du får en trevlig valborg!

    Kram!  
  • Skrivet 30 april, 2008 17:31, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Jag är supernöjd! Ha med 3. Jag fotar och bloggar med mobilen smidigt och gratis. Använder MSN massor och smsar. Den är snygg och enkel. Tar bra bilder inte som min vanliga kamer men OK. Jag har en lila:)