Hemma igen!
26 maj 2008
Nu är vi hemma igen! Kom hem halv 4 igår morse..halv 5 enligt turkisk tid, så vi var såååå trötta! Vi har haft det jättebra i Turkiet, men det var faktiskt skönt att komma hem..speciellt att få ligga i sin egen säng..förstår inte varför det alltid är så hemska sängar när man är utomlands.
De vi hade på hotellet var hemska!! :(

Riktigt varmt var det, 30-32 grader. Soligt varje dag. Lite kallare på kvällen, men det räckte att ha på sig en långärmad.

Har så mycket att berätta, så jag vet inte var jag ska börja..får bli ett antal kortare inlägg då och då under veckan, så att jag kan få med så mycket som möjligt.

Vid denna härliga pool låg vi varje dag. Stranden var också jättefin, men sonen föredrar poolen. Var och badade på stranden vid 2 tillfällen, men det uppskattades inte alls av sonen. Han var rädd för eremitkräftor och alla småkryp, och skrek och tjurade mest. Såhär ser stranden ut iallfall:
En dag åkte vi på utflykt till Troy vattenland. Massor av pooler, vattenrutschkanor osv.


Avslutade dagen där med en delfinshow, där även vitvalar och valross var med. Höjdpunkten var när valrossen gjorde sit-ups! :)




Skrivet av Camilla klockan 18:59 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 26 maj, 2008 19:31, Blogger Gitte

    ÄNTLIGEN!!!!!!!
    Som jag har tänkt på er o undrat hur ni haft det....??? Väntar på fler uppdateringar o fina bilder. Och vi får väl snart fixa en solskensträff igen?? kram gitte  
  • Skrivet 26 maj, 2008 19:44, Blogger Lena

    välkommen hem!!!!!!!
    Jag har varit inne och kollat om du har kunnat lägga något inlägg där nere ifrån.  
  • Skrivet 26 maj, 2008 19:44, Blogger Lena

    välkommen hem!!!!!!!
    Jag har varit inne och kollat om du har kunnat lägga något inlägg där nere ifrån.  
  • Skrivet 26 maj, 2008 19:44, Blogger Lena

    men ojdå vad vild jag var med enterknappen !!!!!!  
  • Skrivet 28 maj, 2008 08:59, Anonymous Anonym

    Välkommen hem! Ni verkar ha haft det superduper! (förutom hotellrummet och att dottern blev sjuk då förståss.. )
    Och vad härligt med sån go värme!! :)

    Kram!