Ny mobiltelefon
03 maj 2008
Har länge varit trött på min gamla mobiltelefon, en Nokia 6111, som inte riktigt funkar som den ska! Kan oftast inte ta emot mms, går inte alltid att skicka sms, ljudet är dåligt och ibland stänger den bara av sig! Har velat ha en ny, men inte riktigt orkat sätta in mig i "mobildjungeln"- finns ju så många att välja på. Mannen har kollat upp lite till mig på nätet, och nu i veckan såg han en som han trodde skulle passa mig. (vill gärna ha en med bra kamera)

En Sony Ericsson K 770i! Beställde den i går. Tre hade ett sådant bra erbjudande, så det kunde jag bara inte motstå! :)
Telefonen kostar ingenting, men jag betalar 99 kr i månaden i 2 år-men jag får ringa för allt!
De första 3 månaderna får jag ringa för 198 kr, men endast betala 99 kr.
Snygg är mobilen också! (tycker iallafall jag)

Så nu ser jag fram emot när den dimper ner i brevlådan i mitten på nästa vecka! :)
Skrivet av Camilla klockan 11:08 | Permalink |


5 Kommentarer:


  • Skrivet 03 maj, 2008 17:11, Blogger Gitte

    perfekt att kanske ta några fina foton i turkiet??? Du grundar väl här hemma nu i solen så du inte bränner dig sen...... jag är inte ALLS avundsjuk på dig som ska få resa!!?? Jo du känner väl mig? Mannen o jag kolla på vår lanzarote film efter ni vart här, o nu blev han sugen till att åka i mars???  
  • Skrivet 03 maj, 2008 19:27, Blogger Lena

    Eller tänk när Månz Zelmerlöf dyker upp på Ican, då är du redo.  
  • Skrivet 03 maj, 2008 22:52, Blogger Fotograferande Maria

    hej!" Hoppas du blir lika nöjd som jag:)  
  • Skrivet 05 maj, 2008 07:42, Anonymous Anonym

    Verkar ju vara en jättebra telefon:)
    Kramis  
  • Skrivet 06 maj, 2008 10:41, Blogger Mindi

    Ah, så fin!
    Ja jag håller med dig om vår rosa telefon... den är fin att titta på men sååå värdelöst ljud. :(
    Var hittade du detta erbjudande? Finns den i rosa????? ;)

    Kram kram