Om 2 dagar
15 maj 2008
Om 2 dagar sitter vi på flyget på väg till detta hotell i Side, Turkiet! :)
Ska bli underbart med lite semester!
Vi flyger från Kastrup kl 16.30, och landar 21.1o (turkisk tid). Sedan tar det nästan 1 timme med buss innan vi är framme.
Kvällarna här hemma består mest i att fixa inför resan, tvätta osv. Imorgon åker resväskorna fram, för då måste det packas. Mannen är ledig i morgon och jag själv slutar redan 14.30. Perfekt!
Ska försöka blogga lite från Turkiet och skicka lite foton.
Skrivet av Camilla klockan 19:03 | Permalink |


7 Kommentarer:


  • Skrivet 15 maj, 2008 20:22, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Ser HÄRLIGT ut!! Här regnar det nu, så en Turkietresa vore INTE fel. Kram / Maria  
  • Skrivet 15 maj, 2008 20:41, Blogger Johanna

    Det blir ju kul ^^
    //Jojjan  
  • Skrivet 15 maj, 2008 21:01, Blogger Gitte

    ÅH!!!!!!!!!!!!!!! Jag är inte alls avundsjuk eller så???? Jo, just Side är ju en plats som jag tyckte väldigt mkt om, hoppas att även ni blir nöjda. Jag förstår att du inte hinner med ngn invigning hos mig med alla förberedelser som behövs inför resan.

    Köket börjar bilda form, slutleverans på måndag, men hm kylskåpet är större än dörrhålet???  
  • Skrivet 15 maj, 2008 21:06, Blogger Gitte

    Glömde....

    Mannen måste raka sig i turkiet, det är en upplevelse enligt min man.

    Osmanisk kebab är gott

    Dolmus måste ni åka..  
  • Skrivet 15 maj, 2008 22:08, Anonymous Anonym

    Ha nu en trevlig resa:)
    Jag själv är i Blekinge just nu och missar oxå invigningen..
    Kram Malin  
  • Skrivet 16 maj, 2008 06:52, Anonymous Anonym

    Om du gillar min blogg, så kan du rösta på den här:
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2602762
    Då skulle jag bli jätteglad!  
  • Skrivet 16 maj, 2008 16:11, Anonymous Anonym

    Tack så mycket för din röst! Ha en trevlig helg! ♥