Nya mobilen
07 maj 2008
Nya mobiltelefonen kom igår, och nu försöker jag förstå mig på den! Är inte lätt i början..speciellt som jag har haft en Nokia innan och nu har köpt en Sony Ericsson.
Ska försöka lära mig att blogga via mobilen- hade ju varit kul att kunna blogga lite från Turkiet.
Antar att mannen får hjälpa mig med inställningar och så..är inget jag är bra på.


Idag cyklade jag förbi Konsum på väg hem från jobb, för att köpa någon snabb middag..hittade även italienska jordgubbar, som jag inte kunde låta bli att köpa. De var faktiskt supergoda, och nu längtar jag verkligen efter jordgubbssäsongen. Svenska jordgubbar är ju bara SÅ goda! :)
Det dröjer väl inte så många veckor till de kan köpas.
Skrivet av Camilla klockan 22:00 | Permalink |


2 Kommentarer:


  • Skrivet 08 maj, 2008 13:52, Blogger Gitte

    mums jordgubbar!!! Men du min text är bredvid pannkakorna!!  
  • Skrivet 09 maj, 2008 12:15, Anonymous Anonym

    Jag kommer till dig på måndag:)
    Vägbeskrivning behövs ju så jag hör av mig på söndag..
    Trevlig helg
    kramis