Idag..
17 maj 2008
Idag flyger vi iväg till Turkiet! :) JIPPY!!

Tänkte sova ut i dag, men vaknar redan kl 6.30.. Skönt att inte åka iväg så tidigt idag..när vi åkte till Cypern för 2 år sedan skulle vi vara på flygplatsen senast kl 5 på morgonen.
Idag ska vi vara på Kastrup senast kl 14.30. Mina föräldrar kommer och hämtar oss vid 13-tiden och kör oss till Svågertorp, och där tar vi tåget till Kastrup. Var länge sedan jag flög från Kastrup, men där finns en hel del affärer att titta i. :)

Resväskorna är snart packade. Det sista i klädväg är i torktumlaren nu..

Läste på nätet i går, att det var ovanligt kallt i Turkiet i maj i år, runt 20-23 och 13-17 grader på kvällen. Får bara hoppas på att det blir lite bättre..men ett par långärmade tröjor är med för säkerhetsskull.

Blir nog inte mycket bloggande från Turkiet ändå. Ringde och kollade prisuppgifter i går, och för varje kort jag skickade skulle det kosta 40-50 kr. För en enda liten bild!! Dyrt!
Men jag hittar kanske en dator där, så jag kan skriva någon gång.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det bra i veckan alla vänner!

Kram Camilla
Skrivet av Camilla klockan 07:50 | Permalink |


7 Kommentarer:


  • Skrivet 17 maj, 2008 12:30, Blogger Gitte

    Ha det nu så jättebra gumman!!!!! Jag ser på klockan o kan inte tänka mig att du sitter här nu... för snart blir du ju hämtad...  
  • Skrivet 17 maj, 2008 18:07, Blogger Mindi

    Åh så härligt!
    Hoppas att ni har det alldeles underbart. Här regnar det och är så kallt. Brrr! Var tog den där goa sommarvärmen vägen som vi hade i förra veckan? Så typiskt nu när vi har besökt utav Cloudberrie med familj. :(

    Stoooor kram
    M I N D I  
  • Skrivet 18 maj, 2008 09:43, Anonymous Anonym

    Nu fiskar jag röster igen. F´låt. Här kan du rösta på min blogg (om du vill):
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2620541
    Min blogg hittar du på plats nummer 44.
    Ha en trevlig söndag!  
  • Skrivet 18 maj, 2008 17:00, Anonymous Anonym

    Hoppas ni får det underbart skönt ;)  
  • Skrivet 20 maj, 2008 19:37, Anonymous Anonym

    Hoppas ni har det underbart! Och att solen har skinit hela veckan och temperaturen har hållt sig över 20 även på kvällarna!

    Kram!  
  • Skrivet 23 maj, 2008 14:57, Anonymous Anonym

    Det skulle vara kul om du vill rösta på min blogg här:
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2711103
    Ha en trevlig helg!  
  • Skrivet 23 maj, 2008 19:34, Blogger Gitte

    hallå!!! det verkar inte som om du hittat ngt internetcafe??? Jag väntar med spänning på din uppdatering när du kommit hem o landat mentalt....