Trevligt besök
08 juni 2008
Nu i eftermiddag har jag haft trevligt besök här hemma! Mina fd avdelningskollegor L, G och W och "grannavdelningskollegan" M har varit här. Vi försöker ju träffas allihop en gång i månaden..är ju bara kollega W som är kvar på vår gamla förskola.Vi har ätit jordgubbspaj och dajmkaka, snackat en massa, suttit ute i trädgården och svalkat av oss och doppat benen i poolen. Speciellt höggravida M gillade poolen :)
Så går helgen mot sitt slut..ny arbetsvecka i morgon. Bara 3 veckor kvar att jobba, sedan är det semester. Längtar!
Tänkte lägga mig i tid ikväll, så att jag kan påbörja Camilla Läckbergs senaste bok! :)

Tjingeling!
Skrivet av Camilla klockan 20:09 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 08 juni, 2008 22:35, Blogger Lena

    tänk att vi kunde slappa i studsmatttan :=)  
  • Skrivet 09 juni, 2008 18:32, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Vad fint du fått härinne! Ja jag är tillbaka på jobbet. Denna veckan och en till. Ledig från midsommar och till den 20 augusti! Kram / Maria  
  • Skrivet 09 juni, 2008 20:48, Blogger Gitte

    Titta NU ser JAG allt... nu är ju allt vitt i bakgrunden. Men det hade du ju inte behövt göra för min skull... det var ju snyggt med det blå turkosa tidigare.  
  • Skrivet 09 juni, 2008 20:50, Blogger Gitte

    Detta är mysko... nu när jag skrivit kommentar o sen skulle kika hur det blev så är allt turkost igen??  
  • Skrivet 09 juni, 2008 21:26, Anonymous Anonym

    Vad fint du har fått härinne på din sida :-) Så mysigt det såg ut med besöket från dina kollegor :-) Det är verkligen underbart med detta vädret!

    Kram från Sissi  
  • Skrivet 10 juni, 2008 00:12, Anonymous Anonym

    Åh så mysigt ni verkar ha haft det :D kul med bilderna med :D

    Hoppas allt går bra på det nya jobbet...tänker på dig varje gång jag åker förbi i dina trakter ;)