Det vattnas i munnen
04 juni 2008

Det vattnas i munnen när jag bläddrar igenom min nya bok: A piece of cake av Leila Lindholm.
Denna bok har det pratats om på en mailinglista som jag är med i- och de har berättat vad de har bakat från den och visat bilder på olika bakverk..så jag kunde ju bara inte låta bli att beställa denna boken. Verkar finnas fantastiskt mycket gott..massor av recept som måste testas snarast! Mums! :)
Har jobbat kl 7-14.30 idag..men måste tillbaka kl 17-19 då vi har möte på jobbet. Vår förskola ska komma igång och arbeta med naturvetenskap (fysik, experiment, biologi osv) i höst, så det kommer en kvinna och pratar och diskuterar detta med oss ikväll. I fredags var vi på studiebesök på Experimentörerna i Lund, där vi själva fick prova på lite experiment. Ska bli spännande att komma igång med detta!
Ha en bra kväll allihopa!

Skrivet av Camilla klockan 15:49 | Permalink |


3 Kommentarer:


  • Skrivet 04 juni, 2008 21:48, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Ja den är LJUVLIG! Jag fick den i födelsedagspresent och har hunnit pröva några av recepten. Riktigt smaskiga!

    Kram från Eva  
  • Skrivet 05 juni, 2008 23:25, Blogger Gitte

    hejsan .... jag tycker din sida är mkt fin MEN har fortfarande svårt att se ex din rubrik för inlägget ,dvs all text som är ljus blå syns inte när bakgrunden oxå är så ljus... hoppas du kan fixa det. syns på sönd men jag med dåligt minne minns inte exakt din adress.  
  • Skrivet 10 juni, 2008 07:40, Blogger mintid

    Fniss har du med tänkt så att man blir så sugen...jag funderar med och bläddrar i den när jag är i en bokhandel...ska jag eller ska jag inte! :)
    Man blir som sagt var påverkad!

    Ha en underbar dag!