Usch vilken vecka!
27 oktober 2006

Usch, vilken hemsk vecka jag har haft! :( Tog huvudvärkstabletter redan i måndags på jobb. Huvudvärken lugnade sig lite, men på kvällen efter att jag varit på klädparty kände jag av migränen igen. Gick och la mig, men när jag vaknade på tisdagsmorgonen så var migränen ännu värre. Så det var bara att sjukskriva sig!! Låg till sängs hela dagen, men inte blev det bättre. I onsdags kväll var det rent fruktansvärt: det gjorde så ont så det kändes som att hela huvudet skulle explodera, jag mådde SÅ illa och kunde varken stå, sitta eller ligga. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Lyckades efter många timmar till slut somna. I går var det ju lite bättre - fortfarande huvudvärk och illamående - men det var ju ändå uthärdligt. Kände mig dock som en urvriden trasa efter 3 dygn med migrän.
Man är så totalt slut!! Har varit hemma idag också..huvudvärken och illamåendet har ännu inte släppt helt. Längtar tills det släpper helt...det brukar kännas som en sådan befrielse och allt känns helt plötsligt så underbart!

Idag har vi beställt oss en ny digitalkamera! Äntligen!! En Sony Cybershot DSC-W70. Ska bli så kul att kunna fotografera precis när man vill igen.

Mannen är ute med jobbet i kväll och jag och barnen har tittat på Idol. Tyckte Markus var helt klart bäst, men jag tyckte nog att Cissi skulle ha åkt istället.

Ha en trevlig helg!

Kramis




Skrivet av Camilla klockan 22:06 | Permalink |


6 Kommentarer:


  • Skrivet 27 oktober, 2006 23:27, Blogger mintid

    Vad kul med nya kameran o hoppas nu att ni får ha den i fred!

    Jag tycker Johan skulle åkt. Tom jag hörde ju att han sjunger illa.

    Trevlig helg vännen!

    Kramis  
  • Skrivet 28 oktober, 2006 18:14, Blogger Inger Marie

    Hei der borte i Sverige!

    Føler med deg. Jeg har også hadde en sinnsykuke med migrene...  
  • Skrivet 29 oktober, 2006 07:52, Blogger Kottemor

    Usch så hemskt med sånt migränanfall!!
    Måste säga att jag är väldigt glad att min migrän dämpats sen barnen kom.

    Hoppas den har gått över och ni fått njuta av en härlig helg!

    Många kramar från en annan Skåning;)  
  • Skrivet 29 oktober, 2006 11:25, Blogger ikas

    Usch, vilken mardröm med migrän så länge! Förstår att du var helt slut.
    Tycker synd om dig som ska behöva dras med det eländet. fast det har blivit bättre mot förr väl?
    Hoppas ni får en trevlig fredag.

    Kram!  
  • Skrivet 29 oktober, 2006 19:41, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Fy vad hemskt med sån migrän! Hoppas att du mår bättre i helgen.

    vad kul med en ny fin kamera!

    Markus är helt underbar på att sjunga! Jag tycker absolut att Johan borde ha åkt i fredags...

    Sköt om dej!
    Kram från Eva  
  • Skrivet 31 oktober, 2006 17:13, Anonymous Anonym

    Usch vad jobbigt med migrän som håller i sig sååå länge!!! :(

    Ja, Markus är ju bara jättebäst! :) Tycker Johan eller Cissi skulle ha åkt i fredags, de håller inte alls samma klass som de andra tycker jag.

    Kram Åsa