Lussebulle Sandwich
14 november 2006
Jag och barnen var förbi i ICA-affären efter jobb, och hittade då denna glassnyhet! Har testat pepparkakssandwich innan, men denna hade vi inte sett. Var ju bara tvungen att testa denna!
Tyckte den var god, men pepparkakssandwichen är godare. Någon annan som har testat?
Tänk att det snart är jul..40 dagar dit räknade barnen och jag till i dag. Tiden går så fort! Barnens önskelistor är klara ( och de är låååånga), så det är väl snart dags för julshopping. Avskyr att stressa med julklapparna precis innan jul, hade varit så skönt att vara färdig i god tid för en gång skull. Har köpt 5 julklappar, så jag har faktiskt börjat! :)

Imorgon ska vi ut med jobb. Vi blir bjudna på bowling och buffe´. Ska bli kul att komma iväg ut en sväng!

Ha en bra kväll allihop!


Skrivet av Camilla klockan 19:26 | Permalink |


8 Kommentarer:


  • Skrivet 15 november, 2006 08:46, Blogger ikas

    Nej, den glassen har jag inte ens sett :o)) Jag är inte så förtjust i glass så frågan är om jag kommer att testa. Nästa år kommer den nog med glöggsmak ;o))
    Jag har oxå påbörjat julklappsinköpen men är ju långt ifrån klar.

    Kramen  
  • Skrivet 15 november, 2006 09:42, Blogger mintid

    Men vad spännande med en sådan glass. Jag har inte ens sett den andra med pepparkakssmak. Det är kanske för att vi köper mest från Hemglass...tittar inte så ofta ner i de där glass"tunnorna"...

    Tack för tipset!
    Ha en bra dag!  
  • Skrivet 15 november, 2006 13:21, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Den med pepparkaka tycker jag är mums! men den här har jag inte hunnit testa ännu. Jag är inte lika förtjust i glass längre... är det måntro ett tecken på att jag börjar bli gammal??? Nääää.... :)))

    Kramis Eva  
  • Skrivet 16 november, 2006 20:29, Blogger Mindi

    Jag har bara testat den med pepparkakssmak och den var GOD. Denna ska jag nog testa i helgen... blev så sugen nu ju. ;)

    kram kram  
  • Skrivet 17 november, 2006 09:06, Blogger Mindi

    G O D J U L ;)

    Kram på dig  
  • Skrivet 17 november, 2006 21:09, Anonymous Anonym

    Ja, julen närmar sig med stormsteg!! Vilken trevlig blogg du har!!  
  • Skrivet 17 november, 2006 23:48, Anonymous Anonym

    Oj, det låter inte alls gott! Lussebulle och glass, usch!


    Hoppas allt är bra med dig? Är så sällan vid datorn så jag har inte kikat in till dig på ett tag!

    Kram från Sissi  
  • Skrivet 18 november, 2006 10:29, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Nämen å vad sött du har här!

    Trevlig helg!

    Kram från Eva