Födelsedagar
29 april 2007
Denna helg har varit en riktig födelsedagshelg! Jag fyllde år igår och sonen fyller 7 år idag. Vi slog ihop våra kalas igår. Mina föräldrar, svärmor, syrran med familj och två kompisar med barn kom hit.
Vi bjöd på baconinlindad kycklingfile´, cevapcici, egen potatissallad och bröd, maräng-och joordgubbstårta och godis.

Sonen fick jättefina presenter: 2 stora fotbollsmål, sparkcykel, 3 böcker, pengar, MFF-tröja, linnen, shorts, fotbollsshorts, fotbolls-DVD (som ni kanske förstår, så är han fotbollstokig), såpbubblemaskin m.m. Han var så nöjd så!

Själv blev jag ju också uppvaktad!! :) Mannen och barnen hade köpt presentkort på en lyxbehandling på Hudinstitutet till mig! vad sägs om "klassisk ansiktsbehandling efter hudtyp. Rengöring, peeling, massage på hals, decolletage, nacke och ansikte. Portömning, brynplock och läppbehandling. Extra avkoppling med aromaterapi och hårbottenmassage". Ska bli underbart!! Jag brukar aldrig unna mig något sådant "lyxigt", så det är toppen att få det i present. Dottern hade även köpt en mugg till mig, där det stod "Världens bästa mamma", och sonen hade ritat teckningar. Fick också Camilla Läckbergs senaste bok, servettställ, en till ansiktsbehandling, linne och pengar. Pengarna ska jag använda till att köpa en crosstrainer. Tror jag ska beställa en på TV-shop. :) Här behövs det massor av motion inför strandsäsongen! :)

I morse sjöng vi för sonen redan vid 7-tiden. Gäsp! Sonen och mannen var iväg på fotbollsturnering hela förmiddagen. Dottern sov vidare, och jag plockade undan lite efter kalaset. Kände mig så trött, så jag gick och la mig igen vid 8.30-tiden. Somnade snabbt, och sov till 10.30, då både dottern och jag blev väckt av telefonen. Var härligt med en extra tupplur, kände mig riktigt utvilad efter det! :)

Har varit en riktigt lugn slappardag idag. De behövs ibland! Imorgon är det dags för jobb, men på tisdag är man ledig igen!
Skrivet av Camilla klockan 20:01 | Permalink |


1 Kommentarer: