Orbitrek Platinum
08 maj 2007

Titta vad jag har beställt!! En Orbitrek Platinum! OBS! Det är INTE jag på bilden, även om jag skulle önska att jag var så smal och fin, hi hi :)
Fick ju pengar när jag fyllde år, just för att jag ville köpa en sådan här maskin! Hade tittat på TV-shop innan, men såg att de hade en likadan på Tvins. Dessutom fraktfritt just igår, så då fick det bli att jag beställde en där. Var ca en veckas leveranstid på den. Sedan ska här tränas för fullt här hemma! Behövs nu när strandsäsongen närmar sig!
Förhoppningsvis hinner jag kurera mig ordentligt tills den kommer. Har varit hemma och varit sjuk sedan i torsdags kväll. Började med magsjuka och fortsatte med en rejäl förkylning. SÅ TRIST!! :(
Har mest legat och sovit och läst böcker. Har bla läst Camilla Läckbergs senaste bok Tyskungen. Den var jättebra och rekommenderas verkligen!
Skrivet av Camilla klockan 09:25 | Permalink |


2 Kommentarer: